نماد سایت ماه نیوز

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور

اکثر محورهای شمالی کشور و برخی محورهای مواصلاتی دیگر ترافیک سنگینی دارند و در برخی محورها بارش برف و باران گزارش شده است.

بر اساس آخرین وضعیت گزارش شده از مرکز مدیریت راه های کشور به گزارش ماه نیوز، هم اکنون در چهل محور جنوب به شمال و بیلکان به سرودار و از شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا تونل سیاه بیشه کندوان ترافیک سنگینی وجود دارد.

همچنین در محدوده هراز ذری، جاده شمال به جنوب و تونل شماره یک و مسیر آبعلی، همچنین در محورهای فیروزکوه ذری، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (مسیر رفت و برگشت) ترافیک سنگین گزارش شده است. ترافیک روانی و محور شمالی تداخل جوی ندارد.

در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس و استاندارد و در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد – رودک ترافیک سنگینی مشاهده می شود. همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه ها، برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، مازندران، کردستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران و برخی محورها گزارش شده است. . .

بر اساس دوربین‌های مدار بسته، سامانه‌های تردد شمار و تصاویر به دست آمده از گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، تردد انواع وسایل نقلیه در دسترسی‌های حمل‌ونقل کشور ۵.۶ درصد افزایش داشته است. روز قبل از این گزارش وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد بوده که اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3:00 تا 4:00 بامداد بوده است.

دسترسی با بیشترین ترافیک در 24 ساعت گذشته

همچنین بر اساس این گزارش، در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج – تهران، آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – کزوین و آزادراه کزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور هستند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل