نماد سایت ماه نیوز

آسوشیتدپرس: شعار مرگ بر اسرائیل در تشییع «صیاد خدایی»

به گزارش خبرگزاری آنلاین ماه نیوز، یک خبرگزاری آمریکایی روز سه شنبه در مراسم تشیع شهید «حسن سید خدایی» از پاسداران و مدافعان حرم نوشت که حضار در این مراسم گفتند. که به شهدای ایران وفادارند.

به گزارش آسوشیتدپرس، هزاران نفر از مردم عزادار روز سه شنبه در سوگ درگذشت حسن سید خدایی، یکی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اوایل هفته جاری توسط دو مرد مسلح موتور سوار در منطقه گلوله‌بار کشته شد، عزاداری کردند. “مرگ بر اسرائیل.”

به گفته این منبع، ترور حسن سید خدایی در روز یکشنبه نشانه حملات قبلی در ایران بود که رژیم (اسرائیل) مقصر آن بود.

عزاداران در این مراسم شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر دادند و پوستر شهید خدا به همراه سردار قاسم سلیمانی، رهبر ارشد ایران در حمله هوایی سه سال پیش نیروهای آمریکایی در عراق به شهادت رسیدند. پرچم های اسرائیل، آمریکا و مارک انگلستان به اهتزاز در آمدند.

روی بازوی موساد و سیا (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا) نوشته شده بود: «ایران قربانی تروریسم است».

در مراسم تشییع جنازه، حسین سلامی فرمانده کل سپاه و اسماعیل قیانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حضور داشتند. قاآنی نیز دوشنبه شب به خانواده ایشان تسلیت گفت.

نحوه کشته شدن شکارچی مقدمه ای برای حملات هدفمند در ایران بود. محسن فخری زاده، دانشمند ارشد هسته ای ایران، در روز 11 آبان در حالی که با خودرویی در خارج از تهران در حال حرکت بود کشته شد.

یکی از عزاداران در مراسم تشییع جنازه شیعیان به آسوشیتدپرس گفت: ما فقط می خواهیم انتقام بگیریم. دشمنان باید بدانند که ما به شهدا وفاداریم و خون آنها برای ما ارزشمند است.»

پایان پیام / ص




این مقاله را در صفحه اول پیشنهاد دهید

خروج از نسخه موبایل