نماد سایت ماه نیوز

اتمام طرح تامین گاز پالایشگاه پارسیان آنلاین

ماه نیوز / فارس مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از اتمام پروژه تأمین 30000 متر مکعب گاز مورد نیاز سوخت در پالایشگاه گاز پرشین سافر آنلاین خبر داد.

اولا اولاباباس حسینی روز یکشنبه ، ژانویه به خبرنگاران گفت که یک شاخه 6 اینچی از خط توسعه 56 اینچ به خط چهارم و هشتم ملی برای رساندن گاز به پالایشگاه گاز یاقوت کبود فارس برده شده است.

وی افزود: این پروژه که زیر نظر شرکت گاز استان فارس در زمینه طراحی و اجرای خطوط لوله و تاسیسات جانبی انجام شده است ، دارای یک خط انتقال 6 اینچ 6 اینچی با ایستگاه انشعاب ، شیر قطع اتوماتیک ، ایستگاه حفاظت کاتدیک و ایستگاه اندازه گیری است. است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس مدت زمان اجرای این پروژه را 6 ماه اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه می توان 30000 متر مکعب در ساعت گاز مورد نیاز سوخت این واحد صنعتی تأمین کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: مأموریت اصلی پالایشگاه گاز Sappher آنلاین پارسیان استخراج ترکیبی با ارزش از اتان ، پروپان ، بوتان و میعانات گازی از گاز طبیعی تولید شده در پالایشگاه پارسین و تفکیک و سپس ارسال آن به شرکت تجزیه یاقوت کبود یاقوت برای صادرات است.

وی گفت: شرکت گاز استان فارس در زمینه توزیع گاز به نیروگاه ها ، پالایشگاه ها و صنایع استان ممتاز است و امیدواریم این پاک سازی از کشور بتواند مزایای بیشتری به صنایع استان برساند.

به گزارش ماه نیوز ، پالایشگاه گاز پرشین سافر آنلاین با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و هزار هزار تن اتان و سایر محصولات در مجتمع مجتمع گاز دوم کشور در حال فعالیت است. توسعه پتروشیمی ها و حفاظت از محیط زیست کشور.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل