نماد سایت ماه نیوز

از بارورسازی ابرها تا مزرعه نمونه زعفران و عناب

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی به مناسبت هشتم اردیبهشت سالروز تاسیس واحد آزاد اسلامی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، توضیح داد: علوم انسانی آغاز شد. کار آن در رشته های ادبی و برق و کشاورزی آغاز شد و سال به یاری مرحوم سید عبدالله علوی و مرحوم درویش و مرحوم حجت الاسلام فقهی امام جمعه آغاز شد.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی، بعد از بیرجند در سایر شهرستان های استان نیز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده و هم اکنون این دانشگاه در خراسان جنوبی دارای چهار واحد و یک مرکز، نقش و ارزشی در بالاترین سطح دارد. تحصیلات.


بیشتر بخوانید:

واحد اسلامی آزاد بیرجند | امکانات، فعالیت ها

تعامل پژوهش و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد صنعت خراسان جنوبی


هاشمی تصریح کرد: دانشگاه مستقل اسلامی بیرجند مرکز خراسان جنوبی هم اکنون به یک واحد جامع و بین المللی تبدیل شده و با 2 دانشکده، 3 عضو هیئت علمی و آموزشی، 3 کادر اداری، 4 هزار دانشجو، نزدیک به 3 آزمایشگاه و کارگاه شت زمینه کار تبدیل به حوزه تخصصی، مرکز توسعه فناوری و فضای وسیع فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، رفاهی و ورزشی در شرق کشور برای ظهور و بروز و ظهور و بروز و ظهور و بروز و ظهور و بروز و ظهور 3 آزمایشگاه و کارگاه است. توسعه نسل جوان

وی افزود: دانشگاه مستقل اسلامی بیرجند می تواند علاوه بر تربیت متخصص و مهندس برای رفع کمبود کادر در مراکز درمانی و بهداشتی استان و سایر مناطق کشور، پاسخگوی نیاز بخش های مختلف باشد. سلامتی از فارغ التحصیلان این دانشگاه یک دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گفته هاشمی بیش از 4000 دانشجو از یکی از تنها دانشگاه های بیرجند فارغ التحصیل شده اند و با توجه به آموزش و تعهد نیروی دریایی ارتش، متخصصان موظف به ارائه دانشکده های مختلف، افزایش پیشرفت و کار دانشجویان هستند.

تبیین اقدامات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و خراسان جنوبی در زمینه طرح لقاح آبراهه، ایجاد پژوهشگاه را بر عهده داشت. گیاهان دارویی کشت چند هکتاری زعفران و عناب به تشریح مرکز تحقیقات فناوری گیاه شناسی و مرکز تحقیقات مواد معدنی بیان کرد:

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی مقدمات و اقدامات لازم برای حضور این دانشگاه در رویداد ملی و گامی بسیار مهم در گام دوم را تشریح کرد. در چند سال اخیر، این دانشگاه در جذب دانشجویان بین المللی، راه اندازی مراکز تحقیقاتی و افزایش تعداد دکمه ها و غیره نقش بسزایی داشته است.

هاشمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گام دوم به همت الطاف الهی، جست و جو و استقامت دانشگاه ها و توجه آنها به گواهی تحول و تعالی محور دانشگاهی در چارچوب پایداری و پایداری تغییر خواهد کرد. شواهد شهادت کارآفرین و موضوع تمرکز بود.

وی با شعار سال تحت عنوان «تولید بنیانگذاران کارآفرین کارآفرین» بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را در پیام نوروزی خود مورد تأکید قرار داده و آن را بیان می کند. سرلوحه همه فعالیت ها و تحقق آن «آفرینش فکری کارآفرینی» را ایجاد کرده است.

انتهای پیام / ۴۱۲۱/۴۰۶۲ /

خروج از نسخه موبایل