نماد سایت ماه نیوز

استقلال با حریف زهرداری بازی می‌کند/ مشکل اصلی پرسپولیس حل نشده است

کارشناس فوتبل گفت: تیم دوشیزه کرمان برابر استقلال نیست و می تواند در این دیدار پیروز شود.

به روحت گروف ورکتی آنگا، دیدارهای فوتور سوم تونور رقایتـهای لیگ برتر فوتبل ایران را گرم‌تر کرد. جایی که مدعیان در مصاف با رقبعا به حفدی جز کسب امتماین تمتیاز مقاوم نیم‌یندیشند.

اصرار بر دفاع سه نفره منجر به شکست استقلال می شود

احمد جمشیدیان گفت: با بازگشت هوا به استقلال، این تیم می تواند با انگیزه بیشتری با آقای کرمان رقابت کند. عنوان قهرمانی در دو بازی اول ابتدا نشان داده شد و زمان می برد تا افکار ریکاردو ساپینتو به بازیکنان منتقل شود. اصرار بر دفاع سه نفره منجر به شکست مقابل سپهی ها شد و در نیمه اول بازی ملوان آبی پوشان نیز بازنده بودند زیرا با تاثیرگذاری بر آن امتیاز و دادن به حریف کانال هایی را به حریف دادند تا به گل برسند. ضربه بک» پاس می دهد. در نیمه دوم بازی چهار بازیکن آبی پوش داشتیم که کمی شرایط را بهتر کرد، هرچند حریف موقعیت هایی داشت اما با تمرین و زمان، خط دفاع بهتر می شود. در آخرین گفتگویی که از ساپینتو خواندم تمایل سرمربی پرتغالی آبی ها به دفاع بیشتر از چهار بازیکن را احساس کردم و ممکن است در هفته سوم شاهد چنین موضوعی باشیم.

رقیب خانم کرمان مساوی نیست

وی ادامه داد: آقای کرمان در دو هفته گذشته 5 گل زد و 5 گل وارد دروازه مسجد نفت کرد می تواند به گل برسد. براب کونین حریف زهرداری ازرد بر روسپاگات به منزله هدر بردانه تمتیازات این بھیک هنیبی است. بازی در ورزشگاه آزادی برای شاگردان فرزاد حسین خانی ترسناک نیست و این تیم که در هفته های ابتدایی شروع خوبی برای خروج از نیمه انتهایی جدول داشته است به دنبال حضور در جمع تیم های بالای جدول است. نذیر میس رخ مایذهده، به دولک کسب تک تکی بهدی به دوک کسب تک کے و به دگدںه کا دکھہ را به هودارانش. بنابراین دیدار در انتظار استقلال بسیار سخت است و این هفته محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی از شرایط ایده آلی در خط دفاع بی بهره هستند.

حفبكهای ​​دوسه ها پرسپولیس تاثیرگذار نیست

یک کارشناس فوتبال درباره دیدار پرسپولیس و آلومینیوم عراق گفت: پنج فصل متوالی در لیگ برتر تغییرات گسترده ای رخ داد اما این تیم در همه خطوط به جز خط حمله از بازیکنان جدید استفاده کرده است. مشکل اصلی پرسپولیس کمبود گل مهاجم و مهمتر از آن موقعیت روی دروازه حریف بود. مضمونی که در این فصل به چشم می خورد و با وجود اینکه سعید صادقی، مهدی ترابی و سروش رفیعی خالق یک چهارم گل های فصل قبل بودند، باز هم این هافبک ها تاثیرگذار به نظر نمی رسید تا اینکه بعد از سال ها شاهد باشیم. فصلی که پرسپولیس در دو بازی اول موفق شد پیروز شود آلومینیوم اراک فصل گذشته باعث شد پرسپولیس از جام حذفی شود و در دو بازی اول سه امتیاز کسب شود. او برای کسب حداکثر امتیاز در خانه تلاش می کند و بدون شک در این بازی تیمی که بیشتر اشتباه می کند با فرصت به تیم نمی رسد.

سپاهان اقتصاد بازی می کند

جمشیدیان در خصوص دیدار گلگر و سپاهان در سیرجان اظهار داشت: این دیدار را باید مهم ترین بازی هفته سوم دانست زیرا دو مدعی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. خوزه مورایس تیمی منظم ساخته که ریسک کمتری می کند و فوتبال اقتصادی تری بازی می کند. خط حمله دارای برندهایی است و از خارجی های باکیفیتی استفاده می کند که ارزش افزوده ای برای تیم دارند. برخلاف فصل قبل که سپاهان قصد داشت بازی هجومی با محرم را انجام دهد، این فصل به سبک بازی زردپوشان دیده می شود. لیگ سدرنشین برتر براب تیم امیر کلهالنوی میگرید. پرافتخارترین مربی لیگ برتر زحمت کشیده تا گردن رقیبش را برای هر رقیبی سفت کند. نمی توان برنده چنین مبارزه ای را مشخص کرد اما پس از پایان مسابقه قضاوت در مورد کیفیت هر دو تیم آسانتر است.

انتهای پیام/4048/

خروج از نسخه موبایل