نماد سایت ماه نیوز

اقدامات و فعالیت‌های اساسی و مفیدِ زیادی در والیبال شهرستان کرمان انجام شد

گزارش ماه نیوز وحید محمدپور در شرایط خاص والیبال شهر کرمان گفت: زمانی که مسئولیت والیبال شهر کرمان را پذیرفتم تدوین برنامه ها را انجام دادم و بر این اساس به فکر افتتاحیه افتادم. و خروج.”

وی می گوید: در ابتدا تیم هایی متشکل از جوانان، جوانان، جوانان و امید ایجاد کردیم و از بهترین مربیان نیز برای هدایت این تیم ها استفاده کردیم.

محمدپور گفت: یک سال است که مسئولیت والیبال شهرستان را بر عهده دارم، تیم جوانان کرمان را با حمایت نمایندگان آقای کرمان در مجمع و زمین میس کرمان گت تشکیل دادیم. بزرگ و نتایج خوب خواهد بود.

وی یادآور می شود: در این راه برای حمایت از تیم های مستقر در شهر کرمان نیز اسپانسر داریم و در اسرع وقت جزئیات آن را اعلام می کنیم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان کرمان افزود: یکی از برنامه های توسعه مربیان فنی والیبال، تعداد مربیان بین المللی والیبال در شهر کرمان سر کلاس فدراسیون آموزش والیبال بود.

به گفته محمدپور 1 نفر از کرمان یعنی آقایان علی محسنی و حمید پورخوش در مرحله دوم و پایانی این دوره که از 5 تا 6 خرداد ماه در شهر یزد برگزار شد به طور تصادفی سفر کردند و 50 مربی بین المللی از سراسر کشور در این کلاس شرکت کردند. حضور یافتیم و گواهینامه مدرسه والیبال را از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با موفقیت گرفتیم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان کرمان گفت: علاوه بر افراد حاضر در این کلاس، سال گذشته در اسفندماه سال گذشته یک دوره تئوری موفق داشتند.

محمدپور می‌گوید: از زمانی که دوره‌های آموزشی والیبال و والیبال را آموزش می‌دهیم، سمینارها و دوره‌های آموزشی را در سه بخش ویژه مفید و مفید گذاشتیم.

محمدپور افزود: در بخش داوران نیز دوره آموزشی برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.

محمدپور ادامه می دهد: از همان ابتدا استعدادها را خیلی جدی گرفتیم و در برنامه اول قرار دادیم و بر اساس همین برنامه، طرح استعدادهای درخشان والیبال شهر کرمان را نیمه دوم خرداد اجرا کردیم.

به گفته رئیس هیئت والیبال شهر کرمان این مسابقات استعدادیابی به همت این هیئت و با همکاری انجمن توسعه و آموزش والیبال ناحیه کرمان با حضور جمعی از مربیان و کارشناسان دوره ابتدایی و متوسطه والیبال در شهر والیبال کرمان برگزار شد.

محمدپور می افزاید: این کار با حضور بیش از 5 نفر با بررسی فاکتورهای لازم در حضور کلاس های والیبال انجام می شود.

محمدپور ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه ویژه والیبالیست ها گفت: استعدادها را در والیبال بانوان و همچنین انتخابی دختران جوان را در تیم انتخابی شهر کرمان آغاز کرده ایم.

به گفته رئیس هیئت والیبال شهرستان کرمان در روز انتخابات تیم جوانان شهرستان کرمان که در سالن اتباع خارجی برگزار شد بیش از 50 بازیکن در سطح شهر حضور داشتند که حضور دارند.

محمدپور می گوید: یکی از برنامه هایی که در تیم والیبال هماهنگی والیبال شهرستان کرمان انجام دادیم، هماهنگی مربیان والیبال در گام اول بود که شهر کرمان در این سمینار حضور یافت.

وی افزود: این سمینار که در حوزه ورزش اتباع خارجی برگزار شد حدود یک ساعت به طول انجامید.

رئیس هیئت والیبال شهرستان در ادامه به یکی از معضلات والیبال این شهرستان اشاره می کند والیبال شهرستانی به درد می خورد.

محمدپور همچنین از میثم پاریزی مدیر کرل و منصور دامغانی مدیرکل ورزش و جوانان شهرداری کرمان، دکتر زاهدی دکتر پورابراهیمی تشکر ویژه ای از مدیر اجرایی و اعضای هیئت مدیره خانم کرمان داریم. .

وی افزود: گروه مشورتی و سیاستگذاری از بازیکنان و بزرگان شهر والیبال کرمان تشکیل داده ایم.

48

خروج از نسخه موبایل