عمومی

اگر مشکل قلبی دارید این کارها را نکنید

انضباط شخصی برای کسانی که مشکلات قلبی دارند ضروری است.

به گزارش ماه نیوز، این روزنامه جام جیم نوشته: «قلب یکی از اعضای حیاتی بدن است، قسمت هایی از برنامه روزانه ما که می تواند به آن آسیب برساند». انضباط شخصی برای کسانی که مشکلات قلبی دارند ضروری است.

عصبانی شدن مکرر: عصبانی شدن یا هیجان زده شدن اغلب برای قلب مضر است. اگر احساسات منفی برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، اثرات منفی بر قلب احساس می شود. افزایش ترشح آدرنالین می تواند باعث نوسانات فشار خون شود. هنگامی که فشار خون بیش از حد بالا باشد، عروق خونی اطراف قلب ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند. در این شرایط جریان طبیعی خون به قلب و عملکرد آن کند می شود. به خاطر سلامتی خود، آرام بودن را به خود بیاموزید.

غذا خوردن: اگر می خواهید از بیماری قلبی پیشگیری کنید، مهم است که پرخوری نکنید. خوردن یا نخوردن رژیم غذایی اصلاح شده ممکن است خطر ویسکوزیته یا فشار خون بالا را افزایش دهد. این شرایط با تجمع چربی در دیواره رگ های اطراف قلب همراه است. در نهایت، چربی در خون انباشته می شود و باعث می شود رگ های خونی منقبض یا منقبض شوند. به همین دلیل قلب از خون و اکسیژن محروم می شود و رنج می برد. اگر می خواهید از قلب خود محافظت کنید، بهتر است غذای متعادل و آهسته بخورید.

برای مدت طولانی بیدار باشید: افزایش حجم کار باعث افزایش قلب و همچنین آسیب رساندن به آن می شود. بیش از 100 درصد افرادی که از مشکلات قلبی رنج می برند دیر از خواب بیدار نمی شوند و بارها و بارها جان خود را از دست می دهند. قلب و سایر قسمت های بدن به زمان کافی برای استراحت نیاز دارند تا بتوانند به درستی کار کنند. افرادی که ساعات طولانی کار می کنند بیشتر در معرض مشکلات سلامتی هستند. در ساعات پایانی شب که بدن خسته است، مغز کند می شود و ضربان قلب تندتر می شود. بسیار مهم است که شب خوب بخوابید و زود بیدار شوید زیرا این شرایط به ضربان طبیعی قلب شما کمک می کند.

تمرینات ورزشی دشوار: ورزش برای قلب مفید است زیرا مقاومت را بهبود می بخشد، گردش خون را تقویت می کند و متابولیسم را افزایش می دهد. با این حال، ورزش شدید می تواند برای قلب مضر باشد. هنگامی که تمرینات جدی انجام می شود، قلب به اکسیژن بیشتری نیاز دارد. مقدار خون مورد نیاز ضربان قلب را افزایش می دهد اما قلب نمی تواند اکسیژن کافی را در آن زمان تشخیص دهد. این شرایط با سفید شدن قفسه سینه و سخت شدن تنفس همراه است. به آرامی ورزش را شروع کنید و کمی شدت آن را افزایش دهید تا قلب شما آن را تحمل کند.

منبع: dailyhealthpost.com

انتهای پیام