نماد سایت ماه نیوز

بازیگر «بازی مرکب» به بدرفتاری جنسی متهم شد

پس از برنده شدن جایزه گلدن گلوب؛

বাজাজ্রিকায়ি স্র্যে স্র্যারি “বাজি ক্রাক” বে স্র্ক্রারার শ্দ্ধ্দ শ্দ্ধ্দ جالب اینجاست که او بدون دستگیری آزاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سینما، آنا یونگ سو، بازیگر کره ای که اخیرا به ارتکاب آزار جنسی متهم شده بود، به آزار جنسی متهم شده است.

او بدون دستگیری آزاد شد. دادستان شهر سووُن ​​در کوری سکوری روز جمعه کرد که یئونگ سو متهم شده است. این بازیگر 78 ساله متهم به لمس نامناسب یک زن در اواسط سال 2017 شده است. زن نمبرده در ديكبري 2021 علیہ وه Yeong-soo کولیں کرده بود.

مقامات این پرونده را در آوریل 2022 بسته بودند، اما بنا به درخواست شاکی، دوباره پرونده را باز کردند. و یئونگ سو در دادگاه همه اتهامات را رد کرد.

در بیانیه ای که یئونگ سو در اختیار JTBC کره قرار داد، گفت: من فقط دست او را گرفتم تا او را در اطراف دریاچه راهنمایی کنم. من از او عذرخواهی کردم، چون گفت اگر عذرخواهی کنم، دعوا نمی کنم، اما این به معنای قبول اتهامات نیست.»

خبرگزاری فرانسه نوشت: آنچه رسانه های محلی گزارش می کنند لزوما درست نیست. این خبرگزاری افزود که وزیر فرهنگ کره پس از پخش یک تبلیغ تلویزیونی با حضور یئونگ سو در مورد نوآوری های قانونی، این اتهامات را پذیرفته است.

یئونگ سو که در سال 1944 در شهر کائسونگ، که امروزه بخشی از کره شمالی محسوب می شود، به دنیا آمد، پیش از شروع جنگ بین دو کره، به همراه خانواده خود به کره جنوبی که تحت کنترل ایالات متحده بود، مهاجرت کرد. او بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 1346 آغاز کرد و سال های زیادی از دوران حرفه ای خود را تنها با بازی در تئاتر گذراند.

در سال 2013، او ادعا کرد که در بیش از 200 تئاتر به عنوان تک آهنگ بازی کرده است، از جمله نقل قول های کره ای از “اتوبوس به نام هوس” و “فاوست”. قبل از بازی در «سکوید کیم»، معرو‌ترین نکس و یئون-سو عفای نکش راهب ـر در فیلم «بهار، سامترین، پایزین، زیمنت; व बाहर» की दूक बोड बोड. در سریال “Squad Game” در شبکه نتفلیکس، یئونگ سو نقش اولین شرکت کننده در رقابت بقا را بازی کرد. این نقش برای او جایزه گلدن گلوب را در رده بهترین بازیگر مرد برای یک سریال کامل، مینی سریال یا فیلم تلویزیونی به ارمغان آورد. او همچنین نامزد دریافت جایزه شد.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل