نماد سایت ماه نیوز

با همدلی و همکاری مردم می‌توان بر مشکلات غلبه کرد

ماه نیوز/ لرستان مشاور وزیر نیرو گفت: با همدلی و همکاری می توان گام های مهمی در جهت بهبود وضعیت موجود برداشت و گام های مهمی در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت عزیزان برداشت.

احمد حیدری در نشست مدیران صنعت آب و برق در لرستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی یک وعده الهی است گفت: خدمت در این نظام توفیق الهی است که همه نیروهای صنعت آب و برق را در بر می گیرد. کارکنان از مدیران و همکارانشان به خدمت صادقانه به مردم و انقلاب دعوت کردند.

وی با اشاره به اینکه لرستان یکی از محروم ترین استان های کشور است، گفت: با توجه به توانمندی های ملی نمایندگان استان و مدیران ارشد استان در سطح کشور، انتظار می رود نگاه ملی در کنار مدیران استانی برای پیشبرد تلاش شود. اهداف استان و جذب اعتبار». این دولت که مردم است و تمام وقت خود را در اختیار مردم گذاشته است باید تلاش کند.

حدری تصریح کرد: با توجه به اینکه وزیر نیرو تمام وقت خود را صرف امور وزارتخانه کرده و از نیروهای انقلابی، متعهد، متخصص و جهادی است، این ظرفیت نباید از بین برود، بلکه باید برای بهبود شرایط و خدمات رسانی به وزارت نیرو استفاده شود. مردم کرد.”

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بحث آب و برق جزو اولین مسائل کشور است، گفت: رضایت مردم است.

مشاور وزیر نیرو با بیان مشکلات حاکم بر صنعت آب و برق تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای برنامه ریزی و رفع مشکلات آب و برق مردم عزیز به ویژه روستاییان عزیز استفاده کرد و در این زمینه تلاش کرد. . این کار برای تکمیل پروژه ناتمام که مشکلات زیادی را به همراه دارد انجام می شود و با برنامه ریزی دقیق و تلاش جهادی برای مردم و دولت انجام می شود تا بتوانیم مشکلات آب و برق کشور را کنترل کنیم.

وی آموزش، انگیزه و بهره‌وری نیروی انسانی را یکی از راه‌های توسعه همه جانبه کشور برشمرد و بر لزوم رسیدگی به این موضوعات در وزارت نیرو تاکید کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل