عمومی

«بور» در بدن چه می‌کند و چه فوایدی دارد؟

بور عنصری است که به طور طبیعی در سبزیجاتی مانند سبزیجات برگ‌دار و اسفنج یافت می‌شود. آنها همچنین می توانند در غلات، سیب زمینی، کشمش، میوه های غیر اسیدی و غلات یافت شوند.

به گزارش ماه نیوز، « عصر ایران » ادامه می دهد: رژیم غذایی روزانه یک فرد عادی معمولاً 1.5 تا 2 میلی گرم حفره است.

پنج منبع اصلی غذا در یک رژیم غذایی معمولی عبارتند از:

– سیب

– قهوه

– لوبیا خشک

– شیر نر

– سیب های آسیاب شده

Bore به بدن کمک می کند تا ویتامین ها و مواد معدنی را متابولیزه کند. این ترکیب همچنین نقش مهمی در سلامت استخوان ها دارد و بر میزان استروژن و تستوسترون نیز تاثیر دارد.

بی حوصلگی اگرچه فواید فوق العاده ای برای سلامتی انسان دارد اما هیچ توصیه تغذیه ای برای آن ارزش روزانه پیدا نکرده و بیماری خاصی به دلیل کمبود این عنصر در بدن مشاهده نشده است.

حفره و عملکرد مغز

مطالعات مختلفی در دسترس است که نشان می‌دهد سوراخ کردن احتمالاً نقش مثبتی در عملکرد مغز دارد. مثلاً در ده سال اول تحقیق، نویدبخش از طیف کامل محتوای دارویی خسته شده بود.

به عنوان مثال، بر اساس مطالعه سالانه منتشر شده در مجله چشم انداز سلامت محیطی، افرادی که 2.5 میلی گرم بور به رژیم غذایی خود اضافه کردند به جای افرادی که سطح سوراخ شدن آنها پایین بود، به طور قابل توجهی حافظه چشم و سطح هماهنگی با دستانشان قوی تر بود.

در عین حال کارهایی که در این زمینه انجام شده پایانی ندارد. در حال حاضر، مطالعات تحقیقاتی در زمینه حفره عمدتاً محدود به آزمایش‌هایی است که روی موش‌های آزمایشگاهی انجام می‌شود. اگرچه محققین به این نتیجه رسیده اند که کسالت نقش بسزایی در مکمل بودن فعالیت های انسان ایفا می کند، اما تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است.

سوراخ و استخوان و مفاصل

بی حوصلگی به تقویت استخوان ها و بهبود عملکرد آنها کمک می کند. اکنون مشخص شده است که این عنصر در افزایش ویتامین D و استروژن در نیمه عمر آن نیز نقش دارد. نیمه عمر زمانی است که طول می کشد تا یک مقاله خود را به نصف مقدار ماده اولیه تجزیه کند. اگرچه دانشمندان از مکانیسم دقیق انجام این عمل آگاه نیستند، اما ممکن است جنبه های مختلف مغز استخوان ارزشمند باشد.

اول از همه، ویتامین D برای حفظ سلامت مغز استخوان ضروری است. کلسیم خود یک ماده معدنی است که استخوان ها را تقویت می کند. این به این دلیل است که بی حوصلگی می تواند به افزایش میزان ویتامین D در بدن و بهبود سلامت شما کمک کند.

بر اساس مقاله ای که در مجله Open Orthopedics منتشر شده است، افرادی که سطح ویتامین D پایینی دارند، بیشتر احتمال دارد علائم کسالت را در بدن خود نشان دهند. این امر مؤید این واقعیت است که این دو ماده از نظر تعادل با بدن مرتبط هستند.

استروژن هورمون دیگری است که در سلامت استخوان ها نقش دارد و آنها را از بین می برد که می تواند منجر به پیوند مغز استخوان شود. این وضعیتی است که استخوان های زن و مرد سست و شکسته می شود. با افزایش حضور استروژن در بدن، بی حوصلگی ممکن است به حفظ استخوان های سالم کمک کند.

اگرچه کامل بودن سوراخ به عنوان یک درمان احتمالی برای آرتریت در نظر گرفته می شود، شواهد زیادی برای حمایت از این ادعا وجود دارد.

انواع گمانه ها از طریق داروخانه های سراسر کشور در دسترس است. با این حال، اگر بیماری جدی دارید، قبل از خرج کردن، با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. اکثر متخصصان تغذیه توصیه می کنند که مصرف خود را قبل از شروع مصرف با استفاده از منابع غذایی مانند میوه ها و سبزیجات افزایش دهید.

آیا حفاری خطرات کامل است؟

هر چه زمان بیشتری را صرف صحبت کنید، احتمال اینکه در نهایت با نتایج ناخواسته ای مواجه شوید بیشتر است. مصرف بیش از حد و ناهماهنگ فیلترها می تواند فیلتراسیون اضافی را برای بدن دشوار کند.

با توجه به رژیم غذایی و تغذیه آکادمی علوم پزشکی آمریکا، حداکثر دوز روزانه بور بر اساس بازارها عبارت است از:

– کودکان 2 تا 3 سال: 3 میلی لیتر گرم

– کودکان 2 تا 3 سال: 3 میلی لیتر گرم

– کودکان 2 تا 3 سال: 3 میلی لیتر گرم

– نوجوانان 1 تا 5 سال: 3 میلی لیتر گرم

– سالمندان 5 سال به بالا: 1 میلی متر گرم

بی حوصلگی برای اکثر مردم خطرناک است، اما زیاده روی در آن می تواند مضر باشد. همچنین این اطلاعات در مورد ایمنی برای کودکان کمتر از 5 سال است که در دسترس نیست. ایمنی او در مورد زنان باردار در نظر گرفته نشده است.

اگر تمایلی به استفاده از داروی پر بدن ندارید، مصرف مواد مغذی مانند سیب زمینی، کشمش، زردآلو خشک یا آووکادو می تواند به افزایش سطح کسالت در بدن شما کمک کند.

انتهای پیام