نماد سایت ماه نیوز

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سیدحمید قنادپور، مدیر توسعه تجارت و فناوری شرکت «تارا» و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری این شرکت، همچنین امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان، معاون فنی، سخنرانی کردند. از این گروه نیز حضور داشتند.در این جلسه خبرنگاران به صورت ویژه و متفاوت به سوالات پیرامون جنبه های فنی و عملیاتی اپلیکیشن پاسخ دادند.

در این جلسه مدیرعامل تارا با اشاره به اینکه شرکت تارا با 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار و کار گروه صنعتی شکل گرفته است، گفت: تارا از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است. آغاز شده و در حال حاضر سعی در ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی دارد به گونه ای که نگاهی به دغدغه ها و نیازهای مردم امروز داشته باشد و فلسفه آن کمک به رفاه مالی جامعه طبقه متوسط ​​باشد.

سیدحمید قنادپور گفت: تارا خدماتی همچون کیف پول الکترونیکی، بانک رفاه سازمانی، اعتبار سازمانی و اخیرا خدمات اعتباری فردی ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، استقبال بسیار خوبی بوده است. .»

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدماتی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار اعطا کرده است.

وی به برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا که این اپلیکیشن بر روی آن توسعه یافته است اشاره کرد که عبارتند از: «ویژه و اختصاصی»، «گستره پذیرایی در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نقطه خرید حضوری و حضوری. در حوزه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی سریع السیر، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، بیمه خدمات و…»، «عدم دریافت سود و حقوق»، «شاخص های مهم زندگی نسبی مردم» و…

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ایجاد انضباط مالی و بازگشت وجوه شارژ شده بستگی به اعتبار فردی کاربر دارد که بازخورد منفی دریافت کرده و از خدمات بعدی محروم خواهند شد.

وی همچنین گفت: امیدواریم تارا در ابتدای مسیر توسعه خود از نظر کاربران و از منظر خدمات در اینجا حضور داشته باشد و برنامه های انجام شده تا پایان این دوره به اتفاقات هیجان انگیزی منجر شود. سال و سال های بعد تا جایی که شعار تارا با عنوان «راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی» و تفکر از هر سو، دغدغه ها و نیازهای بشر امروز در عمل محقق می شود و می توان گفت که این خدمات با هدف پرداخت بدهی کسب و کار به مردم و جامعه و در قالب ایفای مسئولیت مدنی انجام می شود. برندها و شرکت ها قابل تفسیر هستند.»

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» بود که چرایی و چگونگی توسعه، ابعاد و روند توسعه اپلیکیشن و چشم‌اندازهای آتی آن را برای حضار تشریح کرد.

وحید شامخی با اشاره به اینکه سال گذشته تمرکز تارا بر تامین اعتبار سازمانی و انبوه بود، گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی را از تارا معرفی و راه اندازی کنیم که همان سرویس «خرید اعتبار، بعد پرداخت! ” در دنیا معروف است.

شمخی با اشاره به این موضوع که بخشی از خدمات بدون چک، گواهی، ضمانت یا ضمانت نامه و بدون کارمزد معتبر است، تصریح کرد: نیازی به مراجعه به این سرویس ها نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت تمامی مراحل ثبت نام را انجام دهند. ، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و از 4500 نقطه فروش حضوری و حضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند توسعه ستاره ها با سرعت در حال حاضر در حال انجام است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی زندگی هوشمندتری داشته باشند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، کاربر دو ماه بعد پرداخت های خرید خود را انجام می دهد. این دیدگاه برای او مفید است.»

برای استفاده از این سرویس، داشتن شماره تلفن همراه با نام فرد و داشتن کارت ملی هوشمند (جدید) کافی است.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران به این امر منجر خواهد شد که برای اولین بار در کشور سازوکار با تکیه بر اعتماد مطلق، پاسخگو و توسعه خواهد یافت. در عین حال شاید لازم باشد ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم تا لازم نباشد همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان تغییر فرهنگ (مانند سایر کشورهای دنیا) استفاده کنیم.

«تارا» از سرویس اطفای وریدی خرد کرد کرد کرد کرد کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با تشریح این مشکل که نیمی از اعتبار پس از 30 روز دریافت شده و مابقی آن 60 روز پس از خرید باید بازپرداخت شود، تصریح کرد: روز به روز بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاونت فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» به بیان خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی که مخاطبین سازمانی از خدمات این شرکت استفاده می کنند. تارا برای دستیابی به ارتقای تجربه است.برنامه خدمات جبرانی سازمان منابع انسانی است.»

وی در ارتباط با موضوع توسعه شبکه گیرنده‌های تلویزیون افزود: برای پوشش بهینه نیازها و خواسته‌های خانواده‌های ایرانی، به دنبال توسعه گیرنده‌های تلویزیون در حوزه‌ها و شبکه‌های مختلف هستیم.

حسن مختاریان معاون فنی گروه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت امنیت در خدمات مالی گفت: Аст.»

او گفت: «سادگی و امنیت دو ویژگی ستاره است. پرداخت با ستاره حتی به صورت آفلاین نیز انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک ماکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این جلسه مدیران ستارگان به سوالات رسانه های گروه پاسخ دادند.

گفتنی است کیف پول الکترونیکی تارا دارای قابلیت بازگشت نقدی ۳ درصدی در هر خرید می باشد که برای تمامی مشتریان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی همواره تخفیف های قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. در صبح ترا با نوبور 1573 به شورت 24 حائه است 24 حامل عرض المزيد.

گفته می شود، ارائه اپلیکیشن رسانه ای تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رونق مالی) از ساعت 14:00 در برج طلایی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای با حضور نمایندگان رسانه ها و رسانه ها برگزار شد. دیگر مخاطبان و مهمانان

خروج از نسخه موبایل