نماد سایت ماه نیوز

تاکید سرپرست منطقه آزاد قشم بر اتمام پروژه‌های در دست اجرای جزیره

به گزارش ماه نیوز قشم، دکتر. افشار فت الهی در این دیدار با جمعی از معاونین و مدیران سازمان خود با حضور در طبقات مختلف این دو برج 18 طبقه از نزدیک نحوه استفاده از مصالح و تجهیزات ساخت آنها را مورد بررسی قرار داد و راهنمایی های لازم را به مدیران پروژه ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، دو برج از این دو برج که توسط شرکت گروه بین‌المللی الفبا در شمال شهر کوشام، جنب باغ موزه گیاه‌شناسی با قرارداد مشارکت با سازمان منطقه آزاد کشم در دست ساخت است، 18 عدد است. -برج طبقه و دو ساختمان فرعی دو طبقه ساختمان در غرب و ضلع آن متعلق به سازمان منطقه آزاد قشم و برج شرقی و ساختمان جنب آن متعلق به شرکت گروه بین المللی الفبا می باشد.

در این بازدید رئیس سازمان منطقه آزاد کشم دکتر افشار فتح الهی خواستار محاسبه و شناسایی موانع و مشکلات اجرای این طرح شد و گفت: این موانع و مشکلات را به سرعت محاسبه کنید تا بتوانیم پروژه را به اتمام برسانیم با رفع هر چه سریعتر آنها. .

رئیس سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه مشکلات و موانع سازمان منطقه آزاد قشم در این پروژه به سرعت مرتفع خواهد شد، بر همدلی و همکاری این سازمان با بخش خصوصی تاکید کرد.

در این بازدید دکتر افشار فت الهی نیز با حضور در طبقه آخر برج مشرف به دریا، آخرین وضعیت پلان ها و اماکن اطراف آن را بررسی کرد و از آنها خواست تا تکلیف خود را مشخص کنند.

گفتنی است پروژه ساخت این دو برج با زیربنای 40 هزار متر مربع در حال انجام است و تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. برج‌های دوقلوی الفبا در ورودی غربی شهر کشم و در ارتفاع ۱۵۰ متری از سطح دریا و ۷۰ متری از سطح دریا در حال ساخت هستند. هر برج دارای 18 طبقه و یک آمفی تئاتر علاوه بر دو ساختمان جانبی است. ، فروشگاه های تجاری، سالن های کنفرانس و حتی رستوران ها. برج‌های دوقلو در شمال کشم و در کنار باغ موزه گیاه‌شناسی در حال ساخت هستند و خم از شمال به آب‌های خلیج فارس در ساحل و خم از سه جهت دیگر به شهر می‌نگرد.

رئیس منطقه آزاد قشم بر تکمیل پروژه های در حال اجرا در این جزیره تاکید می کند

48

خروج از نسخه موبایل