عمومی

تتلو بازیگر یک سناریوی پولساز

«تتلو» هلا خوب بلد است که را را کرکر زبان کر زباندازد. و بازیکن خوب و پرطرفدار مخصوصا برای گردانندگان سایت های شرط بندی و برخی فعالان بازار!

اسناپلاس ـ سهیلا صدیقی: امیرحسین مقصودلو به «TTL» معروف است و طرفداران او مدت هاست که به عنوان یک پدیده توسط روانشناسان و جامعه شناسان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته اند. तत्लो भाष्टे बह तथाने अक्षा जेनर आसे. طرفدار ژانری که هر کاری را به دلخواه انجام می دهد. فراخوان به خانه های شخصی خود دعوت نامه می دهد، کنسرت برگزار می کند و از طرفدارانش گلایه های زیادی دارد. رحا و بيــروا انقدر كه آن باستيه هم دائة هم وائدة ووي استيج كنسرت را ووي سوديج سويدي!

پسری که از همه مرزها گذشت

تتلو تعلیمش را از سال 1383 از زیرزمین کرد فعالیت اولیه در قالب یک وبلاگ نوشته شده توسط شخصی بود که آن را با دوست خود ایجاد کرد. تتلو در سال ۱۳۹۰ اولین آلبوم خود را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. در دهه 1980 یک خواننده رپ جوان با ویژگی ها و ویژگی های خاص این موسیقی بود که اشتباه اصلی اش زیرزمینی بودن بود. اولین دستگیری در سال 1387 بود که این خبر در رسانه ها تحت عنوان “Bazdasht ক্র্তাত্ত ক্র্ত্র মার্তা প্র্তা প্র্তাল্ল প্রেড্য়ালাল প্রেড্য়ালাল منتشر شد. از زندان آزاد شد و در سال 1392 آلبوم «تاتلیتی» را منتشر کرد. این دستگیری ها در سال های 1992 و 1995 دوباره تکرار شد. به دلیل مجرمیت و برای رسیدگی به پرونده وی دستگیر شد.

این روند ادامه داشت تا اینکه از پسری که در زندگی فقط موسیقی می خواست، فرد دیگری متولد شد که از همه مرزها عبور کرد. إشاه جملة توهین‌امز علیه زنان از ولین تغیان‌ها و بود. 13 آبان 1396 اینستاگرام اعلام کرد که اکانت امیر تتلو را بسته‌است; به آئین دریل که و «جملاتی توهین‌عماز علیه زنان» به‌برد و از حوض‌های مرد خود تا «کتک بزنان به آن‌ها توهین کندن». او قبل از بستن اکانت خود حدود 4 میلیون فالوور داشت و پس از این توافق نه تنها متوقف نشد بلکه با اکانتی جدید به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه داد.

۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ کیسب کہ ہے ۱۳۹۹ کیسب کے کے ہے ۱۳۹۹ ۱۳۹۹ کہے این بار ماجرا از این قرار بود که او در چند داستان نوشت که قصد راه اندازی «خانه حرم» را دارد و از دختران 15 تا 20 ساله خواست که به «خانه حرمسرا» بیایند. انتشار این خبر که از آن به دعوت به رابطه جنسی تعبیر شد، با واکنش منفی و شدید برخی از کاربران توییتر و خبرنگاران ایرانی و ترکیه ای مواجه شد. موجی از انتقادات علیه امیرحسین مقصود به دلیل درخواست رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی به راه افتاد. چند تن از فعالان حقوق زنان و روزنامه نگاران می خواستند با ترجمه مطالب از اینستاگرام حساب کاربری خود را ببندند. در نهایت اکانت اینستاگرام به طور کامل حذف شد. سخنگوی شرکت «فیسبوک» که اینستاگرام بخشی از آن است، گفت: «ایمنی اعضا اولویت اصلی ما است و محتوایی را که کودکان را مورد سوء استفاده قرار می‌دهد یا آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد، تحمل نمی‌کنیم. ما اکانت امیر تتلو را به دلیل نقض خط‌مشی‌های خود غیرفعال کردیم و او دیگر اجازه حضور در اینستاگرام را نخواهد داشت.»

حالا یک شورشی دیگر شکست خورد. خبری از کنسرت و اجازه نبود و تنها راه ارتباط با مخاطب برای همیشه گم شد. او پس از شکست به اینستاگرام بازگشت و شبکه اجتماعی دیگری را برای ارتباط با مخاطبانش انتخاب کرد. تاتلو др کانال تلگرام hod از همه طرفدارانش خواست اینستاگرام را ترک کنند و به یوتیوب بپیوندند.

او پس از بازگشت به یوتیوب تصمیم به ثبت رکورد در یوتیوب گرفت و از هوادارانش خواست که در مورد پست “یه سرما به ما بیزن” در یوتیوب نظر بدهند و نظرات طرفداران به بیش از 19 میلیون رسید و رکورد بیشترین کامنت را شکست. در یوتیوب در جهان

پسری که قبلا فقط از وزارت موسیقی مجوز می گرفت و در تمرین پرسپولیس حضور داشت، حالا خودش اجازه می داد. صدور مجوز شخصی برای هر عمل منافی عفت مانند عبادت اولیای الهی و امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) و غیره بری بریتنسک با مدلاکش بود.

تتلو بازیگر یک سنعروی پولساز

عشق واقعی یا عشق سریالی در اینستاگرام

خیلی ها می گویند این بازیگر یک بازیگر قوی است که سناریویش را سایت های شرط بندی اصلی نوشته اند و برخی از آنها در واقع کد نوشته اند. سناریویی که علاوه بر तत्लो بازیگران زیادی دارد. این سناریوی قوی تنها در چند پست اینستاگرام و ویدیوهای یوتیوب خلاصه نمی شود. یک سریال طولانی با چند شخصیت اصلی وجود دارد که در تمام سریال ها در حین عاشق شدن، جدایی، ازدواج و طلاق نشان داده می شود. سریالی که دایی فولور زیاد است بری تبلیگ سایت بستبندی!

قرارداد بازی در این سریال بدون سر است و آنقدر چاق و بزرگ است که هر سلبریتی جوانی آن را جذب می کند. مثل سحر قریشی که تصمیم گرفت وطن را بسوزاند تا مدتی در نقش یک زن و شوهرش به عنوان عاشق بازی کند. ثواب حضور در این نقش به قدری اغوا کننده بود که سحر قریشی تصمیم گرفت با چهره خوبش و با خالکوبی های رنگارنگ روی دست و صورتش مخاطب را جذب کند. نقشی که در کمتر از یک سال به پایان رسید و سحر قریشی که حالا در این بازی علاوه بر پول، بیش از 5 میلیون فالوور به دست آورد، اعلام کردند که این رابطه (به قول خودش ازدواج) تمام شده و گل زده است.

آرام اتحادی (منتقد سينامة) لحظاتی قبل از پرده این بازی گذشت و در توییتی نوشت: «عروسی سحر قریشی و امیر تتلو یک معامله دو ساله با چند صد میلیارد دلار و یک بازدید ارزی است. یوتیوب. تهیه کننده ای به نام سینما در این سناریو به ارزش خالص 20 میلیارد سهم و از این رویداد درگیر است. دوبی بودن کوریشی در همین سنعروست.

ورود تتلو به دونیا رمز ارزها

راه اندازی یک ارز دیجیتال توسط تتلو در ماه اکتبر 1400 که دردسرهای زیادی را در جامعه کریپتو ایجاد کرد، می تواند این ادعا را تایید کند. از آنجایی که خود خواننده از کدهای بازار اطلاعی نداشت، فردی به نام هومان کرمی مسئولیت این پروژه را بر عهده گرفت.

Token TNT در تاریخ 21 اکتبر سال گذشته به طور عمومی منتشر شد. توکنی هم که به نام تتلو شهد شد، بر از مشکل بود. تتلو برها از کرمی در مدر عن انتراث «وایت پیـر» آن توکن بوده است بوده است به ودر ایپرها می‌گفت که در لیک که کریل به ترکی است، این به عویک است. اما پس از گذشت یک هفته، تتلو اعلام کرد که این پروژه منتفی است و کلاهبرداری است. به گفته تتلو، هدف اصلی این کمپین بالا بردن توکن CCN با استفاده از شهرت تتلو است. این خواننده سپس در توئیتی اعلام کرد که کرمی باید یک میلیون دلار به او غرامت بدهد.

تتلو بازیگر یک سنعروی پولساز

اما اینکه تتلو اخیراً در یکی از کارهایش ظاهر شده است به طور خاص به رمز صحبت می کند، یعنی این بازی ادامه دارد. اینگونه بود که چند روز پیش به هوادارانش اعلام کرد که می توانند آهنگ های او را با ارز دیجیتال خریداری کنند. همچنین در آینده امکان خرید بلیط کنسرت و ژتون های غیر قابل تعویض (NFT) نیز با استفاده از این کدها در اختیار خواننده قرار خواهد گرفت.

همانطور که به نظر می رسد ارتباط مستقیمی بین تتلو، سحر قریشی و پروژه وجود دارد.

اینکه کسی الان روی زمین داره تتلو میزنه و چی کشف میکنه قطعا موضوع مهمیه اما سوال مهمتر اینه که چرا تتلو بعد از این همه دست و پا برای گرفتن مجوز در ایران بر خلاف بقیه خواننده های زیرزمینی هست. به جایی رسید و چرا مدیران موسیقی هرگز او را ندیدند؟

ما با مردی روبرو هستیم که موسیقی می فهمد

رضا مهدوی (نوازنده و مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری) در تحلیل شخصیت «تتلو» می گوید: با مردی روبرو هستیم که موسیقی را خوب می فهمد و می تواند مجری توانمندی در هر نوع غیر استاندارد باشد. موسیقی. مورد توجه قرار گیرد اما به دلیل تصادف بد و به دلیل مشکلاتی که خودش بارها به آن اشاره کرده، دوران کودکی و روند طبیعی زندگی را سپری نکرده است و به همین دلیل مشکلات و کمبودهایی دارد که دوست دارد به هر نحوی دیده شود. .

این نوازنده معتقد است: «در سال‌های اخیر جوامع به سمتی رفته‌اند که منتظر هنرمندان هستند! در گذشته وقتی هنرمندی کارش را ارائه می‌کرد، مردم مدت‌ها از آن اثر لذت می‌بردند و با آن زندگی می‌کردند، نمی‌خورد، مخاطب حتی یک هفته هم از هنرمند انتظار اثری ندارد، بلکه یک لحظه است. و از هنرمندان انتظار می رود که در هر فرصتی توافق کنند!»

این معلم دانشگاه ادامه می‌دهد: «گاهی از هنرمندان و دانشجویان می‌پرسم که چرا این آهنگ‌های رپ را با کلمات خشن در تلفن همراه خود ذخیره می‌کنید و گهگاه گوش می‌دهید؟ मी‌गविद मा अज नुव दारण इन आदामा में बा अधार मेबरीम از آن تصائر نمی‌گیرم اما بدمان نیمی‌اید مثلاً 1 ساعت در فضای دیگری موسیقی گوش کنیم. به نظر من باید در فضای دانشگاهی و رسانه ای بحث و چالش جدی صورت گیرد. دانش آموزانی از رشته های فرهنگی، انسانی و آموزشی مشغول به تحصیل هستند و موسیقی سرگرمی آنهاست. آنها می خواهند در فضای جدی که در زندگی روزمره دارند با موسیقی سرگرم شوند و نگاه کارشناسی به آن ندارند، اما من و امثال من دغدغه موسیقی را داریم و روی این موضوع حساس هستیم. متأسفانه متولیان امر توجه چندانی به شخصیت جماعت صاحب نظران موسیقی در سطوح مختلف ندارند.»

این موسیقی توسط پژوه ارائه می‌شود: «این موسیقی به مخاطب ارائه می‌شود و نمی‌توانم بگویم این موسیقی خوب یا بد است. او از بهترین تکنولوژی زمان برای تولید آثار استفاده می کند و جدا از کلمات زشت و بی ربط که به کار می برد، به دنبال موسیقی خود می گردد و بی شک مشاوران مجربی نیز دارد. اما انگار معلمانش چیزی نگفتند تا اینکه بعضی کارها را باید و نباید کرد و بنیان رفتار و دنیایش در عالم هنر هستند و آن را درک می کنند. »

تتلو یک پسر ارام بود که کھ کے موزوک کے

این نوازنده با اشاره به فعالیت های قبلی تتلو در ایران می گوید: در آن ویدئو یکی از افراد آرام بود که فقط اجازه می‌خواست بدون جنجال به فعالیت خود ادامه دهد و نشان داد که این حق را دارد، اما در کنار مدیران وزارتخانه، هیچ مقام و مشاوری وجود نداشت که به این موضوع توجه کند. ؟! متأسفانه اکثر سمت های مشاور و دستیار کوتاه تر از مدیران در رأس هستند. در دولت احمدی‌نژاد درخواست‌هایی از سوی خوانندگان خارجی برای بازگشت به ایران وجود داشت، اما مدیر موسیقی آن زمان از مهارت‌های مدیریتی قوی در موسیقی برخوردار نبود و در امضای آلبوم ماندگار شد.

مهدوی تاکید می کند: «ممکن است در دوره «تلو» نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به خلیج نرفت و کل کشور همیشه خوانده می شد و تصاویر کوتاهی از تلویزیون پخش می شد؟ حرف من آن است که تتلو اهل بود، رام بود و برای بری کامیک بری کریم بری که بری کے کے کہ می تواند با مجوز و تحت کنترل کار کند و عملیات خارجی آن نیز تحت نظارت آیین نامه آن است. و در سالهایی که به دنبال جواز کسب می گشت فقط تحقیر و بی لیاقتی و بی توجهی می دید. بسیاری از افراد گاهی این گونه رفتار می کنند تا خارجی ها از آنها حمایت کنند و آنها نیز شروع به بی ادبی کنند! من معتقدم باید حداکثر جذب را داشته باشیم. از نظر خودم «TTLO» و موضوع اصلی را مقصر نمی دانم… اما برخی مدیران که به هر دلیلی محافظه کار هستند و گاهی خربزه را زیر پای افراد ساده و هنرمند می گذارند و غیر مستقیم به آن آب می دهند!» از یک بیمار روانی یا جسمی چه انتظاری دارید؟ اما نه کسی که باید با احترام و مراقبت با او رفتار کرد؟ هنرمندانی که نسبت به سایر اقشار جامعه حساستر و اهل عمل هستند. بھشی از عزلمیت فنری ما نشات از نا َداری ها و بهچرهای بیگر و ببندی است و نه فهرینی و ارشاد مابانه.

چه اتفاقی برای محسن نامجو افتاد؟

مهدوی با اشاره به زمان مدیریت در مرکز موسیقی حوزه هنری توضیح می دهد: برای محسن چاوشی، محسن نامجو و محسن یگانه برنامه داریم. این سه نفر طبق حسابرسی زیرزمینی کار می کردند. آنها توانایی مجوز فعالیت را داشتند و به نظر من ناتوانی کارشناسان و طراحی مدیریت اشتباه بود. آنها تولیدات خانگی خود را داشتند و دغدغه پیشرفت موسیقی و هنر را داشتند… وقتی بخشی از آلبوم ترنج را با اجازه خودمان توزیع کردیم، نامجو موافقت کرد، زیرا می خواست بین هموطنانش و فرزندانش کار کند. کار به خوبی پیش رفت، اما بخشی از بدن توسط دستیار هنری اداره می شد، بنابراین دو مجوزی که برای موسیقی، تئاتر و تولید کتاب صوتی به او دادند، به منابع نامعلوم تغییر کرد، بنابراین نامجو رفت و رفت. نامجو فردی بود که در تالار هنر در تالار رندان این برنامه را اجرا کرد. اما عده از یرشادی های وکت، همک کریں ابولمش، روی کاپر کیںد: آن موسیقی نیست..!؟»

این منتقد می افزاید: «در ایران راحت شد، اما متأسفانه مرز مشخصی بین تعاملات مثبت و منفی نداریم. ما جایگاه رافت اسلامی نداریم. موضوع اینجاست که برخی از جوانان ایرانی چند سال دارند و اجازه نمی گیرند. چون با آغوش باز پذیرفته می شود و این بسیار خطرناک است.»

پایان پیام