نماد سایت ماه نیوز

ترامپ: پوشه‌ اسناد محرمانه را برای یادگاری به خانه بردم!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور اسبق آمریکا، مقامات فدرال این کشور را به ایجاد پوشه ای برای او و قرار دادن اسناد محرمانه عمومی در خانه اش متهم کرد و مدعی شد که پوشه اسناد طبقه بندی شده به قول خودش به عنوان “یادگاری امن” گرفته شده است. !

ترامپ در بحبوحه کشف اسناد طبقه بندی شده از دفتر شخصی جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا، با هدف کم اهمیت جلوه دادن رسوایی کشف و ضبط صدها سند محرمانه از ساختمان خود در فلوریدا شناخته شده است. به عنوان “مار-لاگو” ، مقامات گفت. پلیس فدرال آمریکا (अभीबी) दर यूरष बह खानाश कारडन देरष भह कहानाश ، पोशे‌हाय कहली बोधे स!

او در بشکه کلکتیو نوشت: قیمت معتدل و ارزانی بودند که روی آنها کلمات مختلف نوشته شده بود، اما یادگاری بود. अश्वार गेश्तापू(अशारे बह फबी‌آی) وکتی به مار لاگو و خالی از آنها سند با برخی از پرونده ها و رش برد آنها را آوردند.

وی افزود: خانه‌ها و گروه‌های مارکسیستی که از ترامپ متنفرند احتمالاً بدون ارائه مدرک اسناد بیشتری منتشر کرده‌اند.

ترامپ همچنین موضوع را به لزوم یافتن اسناد طبقه بندی شده از خانه و محل کار تغییر داد و ادامه داد: همیشه می گویند من «اسناد زیادی» داشتم فقط برای کمرنگ کردن اسناد طبقه بندی شده. من به عنوان رئیس جمهور کار اشتباهی نکردم، اما اشتباه کردم.

در جریان یورش 8 اوت به ساختمان ترامپ که به دستور دادگاه صادر شد، افسران FBI برخی از حساس ترین اسنادی را که ترامپ به خانه اش برده بود، کشف و ضبط کردند. در این عملیات ضربتی حدود 13 هزار سند که از این تعداد 103 فقره طبقه بندی و 18 بند اسناد ممنوعه طبقه بندی شده بود، کشف و ضبط شد.

बहताजी अमा कवा अमाना बाइडन खबरसाज श्श्. وکلای بایدن در اتاق فکر «مرکز دیپلماسی و تعامل جهانی با بایدن»، در نوامبر 2022، تقریباً 10 پاراگراف از سند را که به عنوان «چشم» طبقه بندی شده بود و مربوط به عنوان «دستیار رئیس جمهور» (در دوران ریاست جمهوری) بود، بازیابی کردند. باراک اوباما). از اواسط سال 2017 تا اوایل سال 2020 و همزمان با مبارزات انتخاباتی و زمانی که به عنوان استاد در دانشگاه پنسیلوانیا مشغول به کار بود، از این اقامتگاه و اقامتگاه خصوصی استفاده کرد.

همچنین در بین اسنادی که در اقامتگاه بایدن در ویلمینگتون در 20 دسامبر 2022 یافت شد، کمتر از 10 بند از سند طبقه بندی شده است. کاخ سفید در 12 ژانویه تایید کرد که سری دوم اسناد با برچسب طبقه بندی شده توسط اقامتگاه چهارمین رئیس جمهور آمریکا کشف شده است.

به گفته یکی از افسران قضایی فدرال، در این سند تعدادی اسناد با برچسب «فوک محرمانه» یافت شده است. दर्ज भाष्टी «फू महरामाने» मीतावा है है

311311

خروج از نسخه موبایل