نماد سایت ماه نیوز

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر «مولود کعبه»

حجت الاسلام سید حسین محتشمی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال سروده های جشنواره سراسری شعر «متولد کعبه» در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد. دانشگاه. استان خراسان رضوی تا 14 بهمن ماه سال جاری در این جشنواره حضور دارد. معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، موسسه تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حوزه علمیه خراسان بزرگ خراسان رضوی شامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) می باشد. معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی. دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی.


بیشتر بخوانید:

مسئولین کمیته های جشنواره ملی شعر «متولد کعبه» منصوب شدند


وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مدیران و مسئولان موسسات و موسسات فرهنگی، افزود: آثار رسیده توسط شاعران برجسته کشور در سه دسته تخصصی، دانشگاهی و دانشجویی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 14 اثر فاخر انتخاب و خاموش در این جشنواره لوح تقدیر و تندیس ویژه به همراه هدایای نقدی از 30 تا 80 میلیون ریال به نمایش در می آید.

منشی ویژه جشنواره ملی شعر «متولد کعبه» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از کلیه اساتید، دانشجویان، معلمان، علاقه مندان و ارادتمندان جهت شرکت در جشنواره در ساحت مقدس اهل بیت(ع) دعوت به عمل آورد. آثار جدید خود را که در جشنواره های دیگر ارائه نشده است را معرفی کنید. بر اساس آیین نامه جشنواره تا 14 بهمن ماه از طریق سایت https://iaum.nahad.ir به نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ارسال می شود. ، 1389 و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 05136630039-051336630236 تماس حاصل نمایند.

به گزارش آنا، جشنواره ملی شعر کعبه 26 بهمن همزمان با میلاد امام علی (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام/4121/4062/

خروج از نسخه موبایل