نماد سایت ماه نیوز

توضیحی در خصوص قطعی برق در برخی شهرهای خوزستان

ماه نیوز/خوزستان سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کیشور گفت: در این روزها شبکه برق خوزستان رکورد مصرف برق تاریخی را به ثبت رسانده است، همانطور که روز پنجشنبه مصرف ۸ هزار و ۷۲۰ مگاوات برق ثبت شد.

کیومرث در مقطعی گفت: شبکه برق خوزستان در این ایام رکوردهای مصرف برق تاریخی را ثبت می‌کند، به گونه‌ای که روز پنجشنبه ۸۷۲۰ مگاوات برق مصرفی ثبت شده است.

به گزارش ما، وی افزود: این میزان مصرف برق در حالی رخ داده که دمای هوا 53 درجه و در برخی نقاط رطوبت 90 درصد بوده است. این شرایط باعث افزایش مصرف برق و اضافه بار برخی تجهیزات می شود.

سخنگوی صنعت برق جنوب کشور گفت: روز جمعه نیز مانند روز گذشته مصرف برق در بسیاری از نقاط به ویژه در این شهرستان ها باغ ملک و رام محرز به دلیل افزایش برق به همان اندازه افزایش یافت. تجهیزات مصرفی و گرمایشی پست اصلی باغ ملک برای مدت کوتاهی از کنترل خارج شد و بلافاصله همکاران موفق شدند بسیاری از قسمت های میله های خارج از کنترل را به حالت عادی برگردانند و مردم به برق بازگردند.

وی در مقطعی گفت: با ایستگاه توزیع فوق مشکلی نداشتیم و همه ایستگاه های توزیع فوق در مدار بودند اما در ایستگاه اصلی انتقال برق باغ ملک مشکل داشت. در حال حاضر مشکلی در شبکه وجود ندارد و آخرین فیدهای پست فرعی باغ ملک وصل شده است و تا دقایقی دیگر شهر دیگری به نام باغ ملک به عنوان آخرین شهری که سکوت را تجربه کرد به طور کامل وصل می شود.

وی در یک برنامه تلویزیونی صحبت کرد و گفت: در این روزها که دما و رطوبت هوا بسیار بالاست تحمل گرما بسیار سخت است اما از مردم می خواهیم مصرف برق خود را کاهش دهند تا سکوت را تجربه نکنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل