نماد سایت ماه نیوز

تکامل اکوسیستم حوزه دانش‌بنیانی گردشگری با ظرفیت علمی دانشگاهیان

36 سال سن در بزرگترین گروه دانشگاهی غرب مازندران

بزرگترین گروه دانشگاهی غرب استان مازندران با برداشتن گام های موثری توانست اکوسیستم گردشگری را تکمیل کند.

گروح استانهای خبرگزاری آنا; 36 سال پیش مردم دلسوخته دور هم جمع شدند تا آب فرزندان این آینده سرسبز و شکوفه را تامین کنند. در اواسط دهه 60 بود که جوانان مشتاق و مشتاق ادامه تحصیل دور هم نشستند و دانشگاه آزاد اسلامی در 31 فروردین 1365 راه اندازی شد. نهال جوان این مجموعه دانشگاهی پس از 36 سال به درختی بلند تبدیل شده است که خدمتی در خور توجه برای مردم کشور است.

دانشگاه آزاد اسلامی که با پنج رشته تحصیلی فعالیت خود را آغاز کرد، هم اکنون دارای بیش از 170 رشته مورد تایید وزارت علوم در رشته های حرفه ای، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و با 220 عضو هیئت علمی بزرگترین گروه دانشگاهی در غرب کشور است. استان مازندران.حساب می کند. این مجموعه با دارا بودن آزمایشگاه های آموزشی، پژوهشی، کارگاهی و پیشرفته در زمینی به مساحت 320 هزار متر مربع، فرصت استثنایی را برای علاقمندان به تحصیلات عالی فراهم کرده است.

سالن چند منظوره، بزرگترین کتابخانه دانشگاهی استان مازندران، خوابگاه های دانشجویی، سالن سلف سرویس، مسجد و سایر امکانات رفاهی بخشی از امکانات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود. تاکنون بیش از 75 هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که به مسئولیت های حساس مدیریتی این کشور مشغول هستند و در حوزه پژوهشی نیز 1000 مقاله علمی پژوهشی و 107 جلد کتاب منتشر شده است.

همایش‌های کارآفرینی در بین اجرای فرمان مقام معظم رهبری با مشارکت پژوهشگران بین‌ واحد بین‌المللی دانشگاهی چالوس حکایت از پویایی در عرصه تولید علم. امروزه دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد دانشگاه برای حل مشکل کارآفرینی و در راستای تحقق شعار سال و ایجاد مرکز ایرانگردی و جهانگردی (سانگا) با هسته های تحقیقاتی، شرکت های مستقر در مرکز رشد، فعال است. و دبیرستان گردشگری برای استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان، عنایات خداوند در بین مردم فراوان است و این محصول گام موثری در صنعت گردشگری خواهد برد.

دانشی ازاد اسلامی واید کلوس کلوستم هوزیستم هوزی دانش‌بنیانی توریزینی توریزمینه کالوس کلوستم. مستندسازی املاک و مستغلات این دانشگاه، مناسب سازی فضاهای مورد استفاده، گسترش فضای آموزشی، رفاهی، پیگیری مستمر برای کاهش نیروی انسانی در چند سال گذشته با بازنشستگی و خرید مجدد، افزایش فرآیند جذب دانشجو، مدیریت مستمر هزینه ها تمام سطوح با در نظر گرفتن پس انداز و مشاوره.

کسب رتبه برتر عملکرد فرهنگی در بین واحدهای سطح یک کشور، ارتقاء هنجارهای فرهنگی به 12 هنجار فعال دانشجویی، تقویت نشریات دانشجویی، کسب رتبه ها و مقام های برتر در جشنواره های رشد کشوری به ویژه هنجارهای دانشجویی، قرآن و عترت، خلاق، فرهنگی. و صنایع ورزشی در استان ها و مناطق، مشارکت با سازمان و ادارات شهرستان، نشست منطقه ای بانوان و تربیت نسل در فروردین ماه سال جاری، برگزاری اجلاس سراسری جهاد تابعین با مشارکت دانشگاه اسلامی چالوس و برگزاری کارگاه های آموزشی ارتقای مهارت های دانشجویان با عنوان «هر دانشجو یک مهارت، دستاورد دیگر و عملکرد یک دانشگاه چالوس دارد».

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل