نماد سایت ماه نیوز

حاشیه‌ها گوگل ایرانی‌ها را تصاحب کردند

«سریال یاغی»، «توهین به عنکبوت عنکبوت»، «سعید پورصمیمی» و … که در آخرین روزهای حاشیه های فرهنگی و هنری ایران بودند، این روزها از شهر متروپل آبادان در آستانه تصادف در فهرست جدیدترین ها قرار دارند. ایرانی دستگیر شد

به گزارش ماه نیوز، در حالی که سیستان و بلوچستان در مقایسه با تهران (ضرب نفوذ پهن بند با هم: 1.2) و البرز (ضرب نفوذ پهن بند با هم: 1) همچنان سهم یکسانی (ضرب در نفوذ پهن بند با: 1.2) دارند. ضریب نفوذ قابل مقایسه با اینترنت نیست، همانطور که تحقیقات اخیر نشان می دهد حاشیه هایی وجود دارد که بر استفاده کاربران ایرانی از اینترنت غالب است.

داده های GoogleTrands (یکی از خدمات رایگان شرکت گوگل که موضوعات مختلف را برای متمایز کردن کشور و حتی شهر استخراج می کند) نشان می دهد که «متروپل آبادان»، «سریال شورشی»، «دختر روز»، «تولد امام رضا(ع)»، «جومونگ»، «الهام چرخنده»، «توهین به عنکبوت مقدس»، «یارانا خرداد»، «ابله میمون»، «سعید پورصمیمی»، «امتحانات خرداد» و «آزمون های قرعه کشی خودکار» بود.

از این رو در این گزارش به بررسی جزییات برخی از پژوهش هایی که بخشی از حواشی حوزه هنر و فرهنگ هستند می پردازیم.

همراهی و انتظار «شورشیان» از کجا آغاز شد؟

در مجموع گفته می شود که شخصیت اول این داستان، نوع اجرای مذهبی شخصیت رمان جاوید جاوید است. «عصیانگر» به تهیه کنندگی محمد کارت در سال نهم ساخته شده و هم اکنون از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

این در حالی است که آخرین فریب گوگل این است که محبوبیت کلمه کلیدی سریال شورشی در بین جستجوهای ایرانیان در گوگل در ماه های اردیبهشت تا خرداد به بالاترین حد خود در 3 روز گذشته رسیده است. با توجه به اینکه گوگل شماره 3 را به عنوان محبوب ترین امتیاز برای یک عبارت در نظر می گیرد، جستجوی سریال شورشی روزی یک بار در ژوئن (3 ژوئن) و بار دیگر در ژوئن امسال (خرداد) انجام می شود. ) رسیده است.

این بررسی مقیاس محبوبیت، البته، منطقی تر است به گفته برایان، قسمت پنجم قسمت 5 در تاریخ 4 ژوئن و قسمت 4 قسمت 4 نیز پخش شد.

در عین حال منتقد می گوید بینندگان این سریال بعد از قسمت چهارم بیشتر به این نکته توجه خواهند کرد که پس از انتشار نیز به خود اجازه نمی دهد تحت تاثیر ویدئوهای این مجموعه در شبکه های اجتماعی قرار گیرد. از قسمت های ابتدایی او او را جذب کرده است تا او را تماشا کند و منتظر قسمت پنجم باشد.

تیاتیا محبوب محبوب محبوب محبوب ریال

سایر داده های گوگل نیز تایید می کند که نتایج قبلی به دست آمده است. عبارات «ویدئو»، «ویدیو سریال شورشی»، «سریال شورشی قسمت 4» و «قسمت پنجم شورشی سریال پنجم» مرتبط ترین درخواست ها در رابطه با این مجموعه است.

– پرطرفدارترین شهرها در “سریال شورشی”

– اکثر جستجوهای مربوط به “سریال شورشی” و موضوعات مرتبط با این جستجو

چگونه توجه به “عنکبوت مقدس” جلب می شود؟

در چند روز گذشته فیلمی در جشنواره بود و آغاز حواشی دیگری در حوزه هنری و فرهنگی بود. فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» توسط علی عباسی پس از آغاز به کار جشنواره با ارجاعات مختلف ساخته شد. داستان این فیلم برگرفته از داستان سعید حنایی و قتل‌های زنجیر و چند دهه پیش در مشهد است.

اما در حالی که حقوق این فیلم توسط شرکت آمریکایی اتوپیا (آرمان‌شهر) دریافت شد، سینما، وزارت ارشاد و سایر بخش‌های سازمان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی نیز مورد انتقاد قرار گرفتند و برخی فیلم را محکوم کردند.

اما داده های گوگل نشان می دهد که جستجو برای “توهین به عنکبوت مقدس” در 9 می (3 ژوئن) به بالاترین سطح خود رسیده است. رزی مدیر دفتر نظارت بر سینما تاکید کرد که سازنده فیلم «انبکوت مقدس» بدون هیچ مجوزی و هماهنگی با سینماگران کشور اقدام به تولید و تولید این فیلم در خارج از کشور و با سرمایه گذاری خارجی کرده است.

امتیاز محبوبیت عبارت “توهین به عنکبوت مقدس” در اواسط 3 روز گذشته است.

«عنکبوت مقدس توهین به …»، «توهین به …» و «توهین به عنکبوت فیلم مقدس …»

پاورقی عیادت بهدانبل سعید پورصمیمی و دیگران

امسال را جشن بگیرید، البته به دلیل ترند نام چهره های دیگر ش «سعید پورصمیمی» به عبارتی معشوق در گذشته جستجو شده است.

نام این بازیگر پرتقاضاترین نام در آخرین دوره نهم خرداد (خرداد) است. در فرصتی مناسب و پس از پایان فیلمبرداری جشنواره، تقاضای امسال این فیلم توسط کتایون ریاحی، دیگر بازیگر سینما منتشر شد.

سعید پور صمیمی

سایر داده‌های نوار ابزار Google نیز در دسترس هستند. عبارات «کتایون ریاحی»، «کتایون ریاحی سعید پور صمیمی»، «عکس سعید پور صمیمی»، «سعید پور صمیمی و کتایون ریاحی» و «پورا صمیمی و کتایون ریاحی» بیشترین درخواست را دارند.

بیشترین جستجوهای مرتبط با «سعید پورصمیمی» و موضوعات مرتبط با این جستجو

این را هم اضافه کنید که جست‌وجوی علت «جومونگ» و «چارخوندا الهام‌گرفته» و دیگر شایعات پرطرفدار که گوگل به این دو نشانه مبنی بر انتشار ویدیو رسیده است، همچنین توزیع و بارگذاری آن را نیز اضافه کنید. سریال جومونگ از طریق شبکه فاکتورهای مشاهده این عبارات در موتور جستجوی گوگل قرار گرفت.

اکثر جستجوها مربوط به عبارت “جومونگ” و موضوعات مرتبط با این جستجو هستند.

اکثر جستجوها مربوط به عبارت “Inspiration Revolving” و موضوعات مرتبط با این جستجو هستند

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل