نماد سایت ماه نیوز

حراج بزرگ انواع شومیز مجلسی و لباس حریر زنانه ترک

به همین مناسبت و با نزدیک به فصل تابستان و بهار ما ۵۰ مدل زیبای دخترانه و زنانه جدید در انواع نخی و خنک برای شما آماده کردیم. تونیک چی هست ؟ ریشه واژه  تونیک به یونانیان بیزانسی بر می گردد، اما محبویت گسترده ای در طول آن زمان نداشت. شهروندان و غیر شهروندان امپراطوری روم موجب محبوبیت این جامه شدند. از جمله انوع تونیک میتوان به تونیک ساده همراه با کمربند، تونیک چین دار ، گشاد و آزاد، تونیک بوهمی، تونیک چسب و اندازه در رنگ های شاد و تیره و توپی و گل گلی و راه راه و ساده و کار شده و غیره.

این لباس ها را میتوان به عنوان لباسی مستقل پوشید و یا می توان با شلوار به عنوان یک پیراهن گشاد و آزاد استفاده کرد و با دامن کوتاه و بلند نیز میشود ست کرد. زمانی که تونیک را با دامن می پوشید، خانم ها باید توجه کنند است تا مطمئن شوند این دامن کمی بلند تر از تونیک باشد . این کار بصورت جلو بسته تولید شده است. بر روی یقه و سر آستین های آن نگین کاری شده است. همچنین این تونیک نخی تابستانی مدل ۲۰۱۹ را می توان با یک شلوار نخی مشکی ست نمود.

بهتر است که این نوع تونیک را با لگ ست کنید تا استایل زیبایی به شما بدهد. تونیک کوتاه اسمارا از پنبه و پلی استر ساخته شده است. بافت نرم و لطیف آن دارای پولک های ظریف درخشان است. این تونیک بعد از شستشو سریع خشک می شود. ویژگی اصلی تونیک خانگی راحتی و سبکی آن است. در ضمن بهتر است که جنس تونیک خانگی از الیاف طبیعی همچون نخ یا پنبه باشد.

اینکه در قسمت بالا تنه یا پایین تنه چاق هستید از جمله مواردی است که توجه به آن در هنگام انتخاب شومیز دخترانه و تونیک مناسب سایز شما بسیار مؤثر بوده و در نتیجه در زیبایی استایل شما خود را نشان می دهد. لاغر بودن و همچنین کوتاه یا بلند قد بودن از جمله موارد مهمی هستند که باید در هنگام انتخاب و خرید تونیک آن را مد نظر قرار دهید. بسته به اینکه می خواهید از تونیک به عنوان بلوز یا پیراهن استفاده کنید باید به قد تونیک توجه داشته باشید و کوتاه یا بلند قد بودن خود را لحاظ کنید.

شستشوی لباس های مداوم تابستانی ایجاب می کند که جنس تونیک از پارچه مرغوبی باشد تا رنگ و فرم اصلی تونیک بعد از مدتی از بین نرود. به طور کلی با توجه به جنس و کیفیت تونیک، شما می توانید در هر چهار فصل سال تونیکی متناسب با آن فصل را خریداری کنید. در فروشگاه اینترنتی پوشاک امی خانم ها و دختران جوان با خرید تونیک در طرح ها و رنگ های متفاوت و شاد می توانند استایل های متععدی را برای خود خلق کنند. در نظر داشته باشید که هر فردی با هر اندامی که دارد می تواند از تونیک استفاده کند.

به عبارتی بسته به نوع پوشش خود می توانید آستین کامل، سه ربع یا آستین کوتاه را انتخاب کنید. تونیک را با چه لباسی بپوشیم؟ تونیک زنانه را می توان با شلوار، جوراب شلواری، و حتی با دامن کلوش پوشید اما اینکه باید چه لباسی را با تونیک مورد علاقه خود بپوشید بستگی به مدل و طرح تونیک دارد. جنس تونیک های مجلسی از پارچه های ریون و ویسکوز انتخاب می شوند. تونیک حریر یا گیپور انتخاب مناسبی برای میهمانی های رسمی محسوب می شود.

تونیک زنانه بارداری لباسی کاملا راحت برای خانم های باردار و فارغ شده از زایمان و همچنین مناسب جهت شیردهی به نوزاد است. تونیک های ضخیم و گرم بافتنی انتخاب بسیار مناسبی برای پوشش فصول سرد سال هستند. بافت ضخیم آنها از پلی استر و ویسکوز ساخته شده است. تونیک های زمستانی در عین لطافت دارای کشش مناسب هستند. همچنین کاملا تنفس پذیر بوده و قابلیت ست شدن با انواع شلوار را دارند. این تونیک ها را با شلوارهای جذب چرم یا مخمل بپوشید.

تونیک به یکی از لباس های محبوب خانم ها تبدیل شده است. چرا؟ امروزه طراحان خلاق با پیاده کردن طرح های خود بر روی این لباس زنانه آن را در انواع مدل های جذاب و زیبا روانه صنعت مد کرده اند. قبل از اینکه به توضیحاتی در این مورد بپردازیم به معنی این واژه در فرهنگ لغت اشاره می کنیم. تونیک در فرهنگ معین به بلوز یا ژاکت کوتاه زنانه دلالت دارد به عبارتی به بلوزی اطلاق می شود که تا بالای ران می رسد و معمولا با شلوار یا دامن پوشیده می شود.

خروج از نسخه موبایل