نماد سایت ماه نیوز

خدمات مهندسی پیشرفته‌ در حوزه ارزیابی لرزه‌ای طراحی شد

برای اولین بار در کشور؛

طراح سازه مهندسی با اعلام طراحی خدمات مهندسی پیشرفته در حوزه ارزیابی لرزه ای گفت:

گروح استانهای خبرگزاری آنا; در دوران دکترای خود که انبوه تحلیل ها و مدل سازی ها به ساختار مربوط می شد، ذهن رامین کتابفروش بدری درگیر طراحی روشی بود که به نتایج سریع تری منجر شود.

توسعه اصول طراحی سازه در جهان احتمالات و توسعه نظریه های آن در جهان بیانگر آن است که در آینده نزدیک روش های فعلی ارزیابی و طراحی سازه ها با اصول توسعه یافته جایگزین خواهد شد.

هدف اصلی طرح حاضر تهیه بستر آزمایشی برای خدمات مهندسی پیشرفته در زمینه طراحی و ارزیابی زلزله می باشد.

رامین کتاب فروش بدری که طراح سازه های مدلینگ بود، متولد سال 1361 در شهر تبریز بود و در سال 1384 مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه ارومیه به پایان رساند.

وی در سال 1386 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران و سازه از دانشگاه تبریز و در سال 1393 موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته مهندسی عمران و سازه از دانشگاه گردید. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران و اکنون استاد رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر است.

کتابفروش بدری در راستای ومعرفی و انلازی مدلسازی با شرکت سازنده در گفت‌وگو با کروفت کے استانهای اینکای در ازارشهر که زمانی به شما می‌دید ریست که کے کے کہ هست. گفت: ایده اولیه در دوره دکتری به ذهنم خطور کرد و تحلیل ها و مدل سازی های زیاد در این مدت باعث شد فکر کنم باید راه سریع تری برای حل مشکلات وجود داشته باشد.

**اختراعات مدرن در روش های نوین ارزیابی و طراحی سازه ها

وی افزود: تدوین اصول طراحی سازه بر اساس احتمالات و توسعه تئوری های آنها در سطح جهانی بیانگر آن است که در آینده نزدیک روش های فعلی ارزیابی و طراحی سازه ها با اصول توسعه یافته جایگزین خواهد شد. از آن رو باید جامی کیشینی کیشور در آن راست بربتیا و کیوتفین; زیرا چنین بستری برای ارائه خدمات مهندسی در دست تهیه است.

مهندسی مدلسازی طراح در مورد اینکه چه اهدافی را در این طرح دنبال کردید و این طرح چگونه عمل می کند و برای چه اهدافی مفید است؟ чунин разбол дад: هدف اصلی از طرح حاضر تهیه بستر آزمایشی برای ارائه خدمات مهندسی پیشرفته در زمینه طراحی و ارزیابی لرزه ای می باشد.

این محقق و پژوهشگر تصریح کرد: طرح حاضر آزمایشگاهی مجازی برای کنترل طرح ها در پروژه های عمرانی است و قادر است طرح های تکمیل شده را کشف و با روش های نوین ارزیابی عملکرد بررسی کند و به مهندسان در بهبود طرح های خود کمک کند.

طراح مدلسازی ساخت و ساز مهندسی در پاسخ به این سوال که آیا نمونه طرح خارجی وجود دارد؟ در صورت مثبت بودن پاسخ نسبت به نمونه خارجی چه مزیت هایی دارد؟ عنوان : نمونه های خارجی این طرح در قسمت های مختلف مرحله طراحی و کنترل و بررسی از یکپارچگی لازم برخوردار نیستند.

Китабферош Бадри، هزینه اجرا یا ساخت نمونه اولیه طرح برای مدلسازی و تحلیل مهندسی سازه به صورت خلاصه به شرح زیر است: نهایی شدن این طرح مستلزم استفاده از توانمندی اساتید علوم کامپیوتر و قطعات سخت افزاری لازم مانند سرورهای مناسب است.

وی افزود: چنین امکاناتی در فضای دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و ارائه روش های نوین مهندسی در اکثر کشورها از دانشگاه شروع می شود و به بازار متن راه پیدا می کند. بنابراین چنین هدفی نیز از این طریق دنبال می شود.

طراح مدل سازی مهندسی سازه تاکید کرد: ارائه خدمات مهندسی در نظر گرفته شده در طرح توسط دانشگاه، تضمین کیفیت، صحت خدمات علاوه بر توسعه و به روز رسانی روش های خدمات رسانی است، علاوه بر این، دانشگاه آزاد اسلامی قادر به رسیدن به هدف اصلی خود خواهد بود. আন্তে প্র্যান কাদান বাতে অন্ত্যান্যাফীর্রি বাদার্দ বাদার্দ

بدری کتابفروش که با طرح خود در دهمین نمایشگاه ربع رشید تبریز نیز حضور داشت، گفت: کل طرح کاملا آماده و فاز اولیه آن نیز عملیاتی شده است. تکمیل طرح نیازمند تصمیم گیری های جدی و ارائه حمایت هایی است که خارج از توان دانشگاه نیست.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت علمی توانمند و توانمند در اجرای طرح در دانشگاه آزاد اسلامی فعال هستند و امیدوارم با تکمیل قسمت های اولیه این بستر خدماتی، طرح مورد قبول دستگاه های تصمیم گیر اصلی قرار گیرد. بلایای طبیعی.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل