نماد سایت ماه نیوز

درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان در «پالرمو»

به گزارش خبرگزاری آنلاین ماه نیوز، رسانه ها شامگاه چهارشنبه از درگیری پلیس و اغتشاشات در ایتالیا با معترضان در تجمع حزب «جورجین مالونی» نامزد انتخابات ایتالیا خبر دادند.

به گزارش تارنمای شبکه «تی آر تی»، این تظاهرات پس از شکایت جورجیا مالونی از نبود نظم و قانون صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، نیروهای ضد شورش ایتالیا 50 نفر را در شهر «پالرمو» در سیسیل متهم کردند که می خواهند تجمع حزب راست «برادران ایتالیا» را که مالونی نامزد انتخاباتی آن است، برهم بزنند.

پلیس در این بیانیه اعلام کرد که تظاهرکنندگان را مهار کرده و در جریان درگیری یک مامور پلیس توسط یک معترض مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پلیس ایتالیا در جریان تظاهرات چند نفر را دستگیر کرد.

روزنامه نگار «جمهوری» نیز در این درگیری مجروح شده است. Maloni роз гершабных فروشч «hombstagi» chod ba gazingar cardideh ched ход через через и части раздень деньме дрокрамической, что что не выполнение казар карза и ра.

حزب «برادران ایتالیا» در نظرسنجی ها پیشتاز است و به نظر می رسد با متحدانش، حزب راست افراطی و حزب راست «فورزا ایتالیا» به رهبری «سیلویو برلوسکونی» قدرت را در دست بگیرد.

وب سایت «یورو نیوز» نوشت که نگرانی های زیادی در مورد دیدگاه های افراطی مالونی وجود دارد. این کشور به شدت ضد مهاجرت است و از سیاست های محدود کننده ورود خارجی ها به ایتالیا حمایت می کند. گفته می شود که مالونی طرفدار خانواده و مذهب در ایتالیا است، به شدت با بداخلاقی جنسی مخالف است و از افزایش جمعیت حمایت می کند. مخالفان مالونی نیز نگران به دست آوردن قدرت هستند. سیاست ها و کنترل های ضد مهاجرتی ایجاد کرده است.

پیاین پیام




این مطالب را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

خروج از نسخه موبایل