نماد سایت ماه نیوز

دستورالعمل ثبت نام مهارت های هفتگانه icdl

آموزش ICDL، آموزشی پایه برای کار با کامپیوتر

به نقل از هرمس در آموزش ای سی دی ال موسسه آموزش عالی فن پردازان، مهارت های هفتگانه ICDL نظیر اکسل، اکسس، ورد، پاورپوینت، اینترنت و مفاهیم پایه IT ارائه می شود.

 کلاس ICDL با اساتید مجرب و کیفیت بالا

تجارت الکترونیک و کلاس ICDL با اساتید مجرب و کیفیت بالا نکته جالبی که در همین ابتدای کار باید به آن اشاره داشت این است که برای شرکت در کلاس های ICDL نیازی به گذراندن پيش نياز خاصی نیست و اين کلاس برای بسياری از دوره های آموزشی پيشرفته به عنوان پيش نياز به حساب می آید.

دوره آموزشی ICDL به عنوان اولين دوره آموزشی کامپيوتر و همچنین به عنوان دوره مقدماتی و پيش نياز برای ورود به ساير دوره های کامپيوتری شناخته می شود. شرکت در کلاس ای سی دی ال برای تمامی افراد کاربردی است ولی به چند دسته از آن ها کمک زیادی خواهد کرد.

از طرف دیگر، همانگونه که پیشتر گفته شد، در کلاس آموزش ICDL مهارت های هفتگانه آموزش داده می شود. لازم به ذکر است که محتواهای آموزشی به دوبخش مقدماتی و پیشرفته تقسیم می شود.

 هزینه دوره ICDL 

لینک مایکروسافت ورد .از آنجایی که دوره آموزشی آی سی دی ال به صورت حضوری انجام می پذیرد. هزینه کلاس ICDL  متفاوت باشد. از طرف دیگر، با توجه به کیفیت محتواهای آموزشی و مدرک معتبر این موسسه، قیمت دوره ICDL می تواند متغییر باشد.

 مدرک ICDL موسسه آموزش عالی فن پردازان 

بعد از گذراندن در موسسه آموزش عالی فن پردازان به مدیریت ، به دانش پذیر مدرک مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور اعطا می شود. از طرف دیگر، گواهینامه ICDL به دو زبان فارسی و قابل ترجمه است و حتی می توان ریز نمرات را نیز دریافت کرد. نکته مهم دیگر در مورد مدرک ای سی دی ال این موسسه، قابل استعلام بودن آن برای استخدام است.

به‌صورت الکترونیکی صادر می­‌شود و در اختیار کارآموزان قرار می‌گیرد. داوطلبان برای (به صورت غیرحضوری) در ابتدا باید هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید و سپس گواهی خود را از قسمت استعلام گواهینامه‌های سایت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مشاهده نمایید و در صورت لزوم آن را دانلود و  پرینت بگیرید. در این مقاله با ما همراه شوید تا با صفر تا صد استعلام مدرک ICDL فنی و حرفه‌ای آشنا شوید.

کار آموزان بعد از اتمام با شرکت در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای و قبولی در این آزمون با کسب نمره حد نصاب می‌توانند برای گرفتن فنی و حرفه‌ای خود اقدام کنند. لازم به ذکر است تمام مدارک صادر شده در قسمت استعلام سایت فنی و حرفه‌ای کشور موجود بوده و کارآموزان می‌توانند با وارد نمودن اطلاعات شخصی خود خود را به راحتی دریافت کنند.

برای باید هزینه استعلام به سایت فنی و حرفه‌ای کشور واریز گردد تا کد شناسایی کارآموز صادر شود و بعد از آن با ارائه کد شناسایی قادر به دانلود و پرینت مدرک ICDL خود خواهید شد. در ادامه گام به گام دریافت استعلام مدرک ICDL فنی و حرفه‌ای را با هم بررسی می‌کنیم تا با نحوهٔ آن آشنایی کامل پیدا کنید.

علم ساز همچنین برای ارتقا سطح آموزش کشور به برگزاری وبینارهای رایگان روی آورده توصیه می‌کنیم شما علاقه مندان دوره ICDL برای آشنایی بیشتر با نحوه آموزش این مجموعه وبینار رایگان را از دست ندهید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت زمان برگزاری رویداد می‌توانید از بر روی کلمه «  کلیک نمائید.

دریافت استعلام گواهینامه فنی و حرفه‌ای (کارت مهارت)

کارت مهارت، نام دیگر گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای می‌باشد که انواع گوناگونی با توجه به مهارت‌های هر رشته وجود دارد که با توجه به شرایط افراد، در رشته آموزش‌های لازم را می‌بیند تا مهارت مربوطه را به‌خوبی یاد بگیرد.

با توجه به شرایط کرونا و مکانیزه شدن خدمات، هر گونه فعالیتی اعم از دریافت کارت ورود به جلسه، شرکت در آزمون‌ها، ثبت‌نام کلاس دوره آموزشی و … به‌صورت اینترنتی در به آدرس اینترنتی قابل انجام می‌باشد. به همین خاطر برای در قدم اول باید وارد سایت portaltvto.com شوید سپس گام­‌های زیر را انجام دهید.

در ابتدا با مراجعه به سایت سازمان فنی و حرفه‌ای و کلیک روی گزینه استعلام گواهینامه فنی و حرفه‌ای، یک پنجره جدید برای شما باز خواهد شد و با کلیک بر روی گزینه استعلام گواهینامه جدید به صفحه پرداخت هزینه گواهینامه منتقل خواهید شد و پس از واریز وجه، کد شناسایی شما صادر می‌شود و شما با پر کردن فرم مربوطه قادر به دانلود گواهینامه  ICDL خود می‌شوید.

برخی از کارآموزان هزینه دریافت گواهینامه را قبلاً پرداخت نموده‌اند و از کد شناسایی فنی و حرفه‌ای نیز برخوردار هستند، در این صورت باید گزینه استعلام گواهی را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید در این قسمت نیازی به واردکردن کد شناسایی نخواهید داشت، فقط کافی است که کد ملی و شماره شناسنامه خود را در کادر مربوطه وارد کنید و مدرک ICDL خود را به‌راحتی دریافت کنید.

با توجه به اینکه دوستان زیادی از ما درباره استعلام گواهینامه فنی و حرفه‌ای سؤال می‌پرسند در ادامه راهنمای تصویری نحوه استعلام گواهینامه فنی و حرفه‌ای را به‌صورت کامل توضیح می‌دهیم تا کارآموزان بعد از اعلام نتایج آزمون‌ها، به‌راحتی گواهینامه خود را دریافت کنند

 

خروج از نسخه موبایل