نماد سایت ماه نیوز

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند ، در مراسمی ویژه از سردار علی قاسمی تجلیل شد. هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند که به صورت شخصی و مجازی به مناسبت ایام اربعین حسینی برگزار شد ، گفت: ظلم و تنهایی (ع) یکی است.

وی برای دانشجویان و اساتید در دفاع مقدس ارزش و توضیح داد: هشت سالگی بزرگداشت دفاع مقدس در واقع قدردانی از فداکاری های تمام ملت ایران است. زیرا دفاع مقدس متعلق به همه اقشار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس نادرترین و بی نظیرترین جنگ جهان بود؛ زیرا در یک طرف همه قطب های شرق و غرب و در طرف دیگر جوانان مومن م radicalمن رادیکال ایران بودند.

یاداو گفت: “جنگ به جوانان ما ، همه جبهه متحد عربی و تمام استکبار جهانی گرد هم آمد تا در برابر ملت قهرمان ایران بایستند و انقلاب اسلامی را متوقف کنند.”

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا الگویی شد

قاسمی گفت: رزمندگان ما هنجارهای جنگ جهانی را که قبلاً در دانشکده های نظامی آموزش داده می شد ، زیر پا گذاشته اند ؛ زیرا ما نه برتری هوایی داشتیم و نه زمینی ؛ درعوض ، ما فقط نیروی انقلابی خالص و مومنان داشتیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل دفاع مقدس در جنگ های جهانی بی نظیر بود ؛ زیرا رزمندگان ما معیارهای جنگ در جهان را با ایثار و از خودگذشتگی تغییر داده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: جبهه ما جبهه حقیقت و روشنایی بود و در مقابل ما ، جبهه ای علیه دروغ و تاریکی. در جبهه ما ، رزمندگان شجاع در ایثار و فداکاری از یکدیگر سبقت گرفتند و نیروهای دشمن برای فرار از جبهه یکدیگر را پشت سر گذاشتند.

قاسمی یادآور شد: آنچه برای خدا انجام می شود دائمی است و دفاع مقدس به دلیل اخلاص رزمندگان و شهدای گرانقدر زنده ماند و در همه دنیا الگو شد.

وی با اشاره به پیشرفت هایی که در زمینه تحریم ها در حال انجام است ، گفت: در دفاع مقدس جوانان ایران به خدا توکل کردند و خدا به آنها کمک کرد ، نجات مقدس به دلیل ظهور خلاقیت و تفسیر بسیاری از آیات قرآن بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید مقام معظم رهبری بر تقویت روحیه انقلابی و جهادی خاطرنشان کرد: هرجا جهادی و انقلابی کار کرده ایم ، موفق بوده ایم.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رزمندگان و شهدای ارزشمند به ویژه سرلشکر حاج قاسم سومانی در سفر به سردار علی قاسمی ، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور سالها حماسه و ایثار است.

باید تلاش کرد تا فرهنگ و اندیشه بسیجی فعال شود

سید حسن هاشمی افزود: امسال که هفته دفاع مقدس مصادف با ایام اربعین حسین است ، این نیز فرصتی ارزشمند برای ماست که بیشتر در جهت تعمیق فرهنگ و اندیشه های بسیج تلاش کنیم.

وی افزود: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر و پاسداری از مبارزه صادقانه همه قهرمانان سال های حماسه و ایثار ضروری است.

به گزارش آنا ، مراسم یادبود ویژه هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با حضور و سخنرانی سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا و سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. خراسان جنوبی.

انتهای پیام / 4103/4062 /

خروج از نسخه موبایل