نماد سایت ماه نیوز

دوره آموزش زیبایی پوست با تکنیک کرم پودر دائم در آکادمی لی لی برگزار می شود

دوره آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی

دوره آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی

تحقیق کافی در مورد اورجینال بودن مواد مصرفی، میزان تبحر فرد اپراتور، شرایط استرلیزاسیون تجهیزات و… را بایستی بخوبی مدنظر قرار داد. از جمله عوارض جانبی کرم پودر دائم عبارت است از مواردی که در دوره آموزش کرم پودر دائم در آکادمی لی لی فاطمه حبشی در مورد آنها به طور کامل صحبت خواهد شد. اما می توانید جهت مطالعه بخشی از موارد به لینک زیر مراجعه کنید:
لینک دوره آموزش کرم پودر دائم : https://fatemehhabashi.com/permanent-powder-cream/
از دیگر مزایای به کار بردن کرم پودر دائم، سازگاری آن با انواع پوست‌های مختلف است. در این تکنیک، بر خلاف استفاده از کرم پودر، منافذ پوست بسته نمی‌شود و اجازه تنفس به آن داده می‌شود. تزریق کرم پودر دائم، با کاهش میزان ملاتونین باعث کاهش چین و چروک پوست خواهد شد.
بدون ایجاد براقیت و شکل مصنوعی، بیست و چهار ساعت می تواند پوست شما را پوشش کامل دهد. این کرم که نتیجه ۸ سال تحقیق محققان این کمپانی مشهور است، فاقد چربی و هر گونه ماده شیمیایی است. اس پی اف نمره ۱۵ موجود در این کرم هم جز خصوصیات بسیار مهم این کرم است که باعث می شود در ردیف کرم های روزانه قرار بگیرد تا از پوست در برابر اشعه های مضر افتاب محافظت کند.
با توجه به حساسیت این رشته حتما آموزش باید توسط متخصص انجام شوددر صورت رعایت نکردن نکات امکان آسیب جدی به پوست مشتری وجود دارد. در حالی که این درمانها به نتایج موقتی می رسند ، به دلیل کاهش هزینه و دوره بهبودی کمتری ، ترجیح داده می شوند.
این تکنیک به دلیل استقبال زیاد در ایران یکی از رشته های پردرآمد پوست به حساب می آید.

مرحله ماساژ پوست به صورت دورانی و آرام به سمت بالا ماساژ داده میشود، حواسمان به نوع پوست مشتری باشد که چه نوعی است مطابق با پوست مشتری ماساژ می دهیم و کرم مخصوص آن پوست را می‌زنیم، که اول پاکسازی نماییم اگر پوست مشتری بیمار بود اول پوست مشتری را درمان می کنیم و بعد از کرم پودر دائم استفاده می نماییم.

اول پوست را  پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی  جذب پوست شود . در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند.

کرم پودر دائم یک روش پیشرفته است که امروزه به کمک تکنولوژی برای بهتر دیده شدن پوست که برای درخشندگی و بشاش دیده شدن پوست به دست آورده‌ایم .

با کمک کرم پودر دائم تا مدتی طولانی پوست شاداب و درخشان است کرم پودر دائم از کشور لهستان در کمتر از یک دهه پیش طی تحقیقات متعدد علمی سه ساله به وجود آمده و استرالیا در نمایشگاه محصولات آرایشی هایشان را معرفی کرد، همانگونه که گفته شد این روش با مزونیدلینگ انجام پذیر است و با استفاده از سوزن های نانو پیگمنت های رنگی طبیعی را به داخل پوست تزریق می‌کنند.

نگران نباشید سوزن‌ها بزرگ و عمیق نیستند و اصلاً آسیبی به پوست نمی زنند از مزایای کرم پودر دائم شادابی و روشن شدن پوست دست که تقریباً سه درجه پوست شما را روشن می نماید امید نیاز این را دارا است و کاملا بی عارضه می باشد و ضرری برای پوست شما ندارد همچنین پوست های حساس و کسانی که آلرژی پوستی دارند هم می‌توانند از این کرم پودر استفاده نمایند، زمان هر جلسه برای تزریق اینکه کمتراز ۶۰ دقیقه میباشد. این روش دوران نقاهت ندارد و ضرورتی برای استراحت ندارد بعد از استفاده و تزریق کرم پودر دائم از ضدآفتاب و کرم های آبرسان استفاده نمایید .

خروج از نسخه موبایل