نماد سایت ماه نیوز

دورکاری به سلامت جسمی و روحی افراد آسیب می‌زند

محققین:

نتیجه به دست آمده از یک مطالعه نشان می دهد افرادی که به طور منظم به محل کار خود رفت و آمد می کنند از سلامت روحی و جسمی بهتری برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، نتیجه یک مطالعه نشان می دهد افرادی که به طور مرتب به محل کار خود رفت و آمد می کنند از سلامت روحی و جسمی بهتری برخوردار هستند.

دانشمندان دانشگاه کالج لندن از ژانویه سال 2019 به 3100 نفر در گروه سنی 18 تا 75 سال پرسش و پاسخ داده اند و مشخص شده است که کسانی که به طور منظم 15 مایل از خانه دور می شوند، به سر کار می روند و ساعت ها را در آنجا سپری می کنند. از سلامت جسمی و روانی بهتری برخوردار باشند.

کارشناسان می گویند که اگرچه تمایل عمومی این است که هر روز صبح فقط از رختخواب بیرون بیایید و کار خود را شروع کنید، اما مطالعات متعدد نشان داده اند افرادی که از این الگو پیروی می کنند کمتر از سلامت جسمی و روانی برخوردار هستند.

دانشمندان دانشگاه کالج لندن که سرپرستی این مطالعه را بر عهده داشتند، توضیح می‌دهند: افرادی که از راه دور کار نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند برای انجام کارها به صورت حضوری کار کنند، دایره ارتباطات گسترده‌تری دارند که آن‌ها را از احساس تنهایی خلاص می‌کند. به سلامت جسمانی آنها کمک می کند.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC)، عدم فعالیت بدنی کافی خطر ابتلا به بیماری هایی از جمله چاقی، فشار خون بالا و دیابت نوع 2 را افزایش می دهد. همچنین این افراد را در معرض خطر بسیاری از بیماری های دیگر از جمله بیماری قلبی، سکته مغزی و مرگ زودرس قرار می دهد.

پائولو انسیاس، نویسنده ارشد این مقاله از دانشگاه انگلستان گفت: یافته های این تحقیق به خوبی نشان داد که ترک خانه و برقراری ارتباط با افراد دیگر در موقعیت ها و مکان های مختلف، شرایط کلیدی است که سلامت بدن و بدن را بهبود می بخشد. به افراد فعلی کمک می کند.

داده‌های به‌دست‌آمده از این مطالعه نشان می‌دهد که افراد میانسالی که در گروه سنی 55 سال قرار دارند، در معرض بیشترین خطر اثرات منفی مسکن قرار دارند. عدم مراجعه منظم به افراد و مکان‌های معمولی و حتی جدید، این گروه سنی را در معرض خطر مشارکت اجتماعی کمتر و تنهایی قرار می‌دهد که با سطح پایین‌تری از سلامت عمومی همراه است.

علیرغم این واقعیت که واکسن ها و واکسن های تقویت کننده به راحتی در دسترس هستند، بسیاری از موسسات و سازمان ها کارکنان خود را دور نگه داشته اند تا همه گیری کرونا تثبیت و بهبود یابد.

گزارشی در ماه گذشته نشان داد که از هر ده کارمند، هشت کارمند در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) هنوز از خانه کار می‌کنند و به صورت مجازی امور سازمان را اداره می‌کنند.

نتایج این مطالعه در مجله تحقیقاتی Transport and Health منتشر شد.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل