نماد سایت ماه نیوز

دیدار فعالان ورزشی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

محسن ولایتی در دیدار با خبرنگار گروه استانی خبرگزاری آنا در سبزوار همزمان با نشست گروه فعالان تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در سبزوار. هفته تربیت بدنی گزارش شده است.

وی افزود: در این نشست که با حضور مسئولان ورزش ، اعضای هیات علمی و مربیان تربیت بدنی در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد ، در مورد راهبرد و استعداد ادامه فعالیت های ورزشی در این دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

شاخه زیر دریا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه می دهد: در این جلسه قاسم قاسمی رئیس واحد زیر دریا ، با فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و محاسبه مهم ارتقای ورزش در بین دانشجویان ، معلمان و کارکنان ، از دانشگاه خواست.

ولتی نظر مسئولان تربیت بدنی ، اعضای هیات علمی و مربیان ورزشی دانشگاه و بررسی راه حل مشکلات و موانع گسترش فعالیت های ورزشی را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

به گزارش آنا ، به مناسبت هفته تربیت بدنی ، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز در یک مسابقه ورزشی شرکت کردند.

این مسابقات در زمینه های تلاش گروه تربیت بدنی و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و در رشته های دارت ، ضربات پنالتی و طناب کشی برگزار شد.

در جریان این مسابقات ، قاسم قاسمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت که یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به سبک زندگی سالم و حفظ روحیه شادی در جامعه ، پیگیری برنامه های کدگذاری شده ورزشهای همگانی است. زندگی شهری امروز

در پایان مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار که در سالن ورزشی این دانشگاه برگزار شد ، از تیم ها و نفرات برتر هر رشته با اهدای جوایز نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام / 4103/4062 /

خروج از نسخه موبایل