نماد سایت ماه نیوز

رانندگان تاکسی پیشتاز مهمانداری سمنان در مسیر راه ابریشم باشند/به خط شدن تاکسی های سمنان در مسیر راه ابریشم

به گزارش خبرگزاری ماه نیوز استان سمنان ،حسین موسوی رئیس شورای شهرستان سمنان و دیگر اعضای شورا از رانندگان تاکسی خواستار پیشتاز بودن در مهمانداری از گردشگران و شناساندن بهتر شهر تاریخی سمنان به زائران و مسافران و همچنین معرفی اقامتگاه های شهر سمنان به مهمانان شدند.

رئیس شورای شهرستان سمنان بر تاثیرات مهم حمل و نقل عمومی و برخورد رانندگان با گردشگران در سطح بین المللی تاکید کرد و در همین راستا توضیحاتی را از سفری که به شهرهای سمرقند،بخارا وحضور در نمایشگاه گردشگری راه ابریشم تاشکند داشت ارائه داد و گفت: از آنجا که سمنان به عنوان نماینده شهرهای ایران در اتحادیه شهرهای راه ابریشم پرچم دار شده است در نوروز سال جاری گردشگران بیشتری از داخل و خارج از کشور را به خود خواهد دید و رانندگان تاکسی نقش بسیار مهمی در استقبال از آنها دارند.

حسین موسوی افزود: شهروندان سمنان از جمله رانندگان و همچنین اقشار دیگر در هر جایگاهی مهماندار شهرمان باشیم تا بتوانیم کسب عنوان بین المللی راه ابریشم را هر چه بهتر ثابت کنیم و رضایت و حضور هر چه بیشتر گردشگران نه تنها بر اقتصاد تاکسی‌ها تاثیر می گذارد بلکه در ادامه می تواند در پویایی مسافران فرودگاه سمنان نیز تاثیر گذار باشد.

وی تاکید کرد:کسب عنوان سمنان نماینده ایران در اتحادیه شهرهای راه ابریشم یک فرصت است تا بر امکانات شهری از زیبایی بوستان ها تا تولید و صنعت را در بر بگیرد و مزایای آن شامل تک تک شهروندان باشد. در ادامه بخوانید:

رئیس شورای شهر سمنان : مشوق هایی برای رانندگانی که در مسیر راه ابریشم قدم بردارند تعیین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: رانندگان تاکسی پیشانی مهمان نوازی در شهر هستند و برای رانندگانی که در مسیر راه ابریشم اقدامات و پیشنهادات خلاقانه ای داشته باشند مشوق هایی در نظر گرفته می شود.

علی همتی در نشست شورای شهرستان سمنان با رانندگان تاکسی بیان کرد: همه نیاز به آموزش داریم و رانندگان نیز با هر سابقه ای تلاش کنید در کلاس های آموزشی که سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری برگزار می کند شرکت کنید.

وی تاکید کرد: سمنان شهری تاریخی است و ظرفیت ها و جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است و رانندگان تاکسی باید در این راستا اطلاعات خود را تقویت کردهتا هدایت بهتری به مسافران برای دیدن جاذبه ها و همچنین اقامت در هتل و اقامتگاه ها داشته باشند.

رضا صباغیان عضو شورای شهر سمنان نیز با تاکید بر شبانه روزی بودن و سختی های شغل رانندگان تاکسی گفت: سختی کار رانندگان بر کسی پوشیده نیست و حمایت هایی نیز در این راستا از سوی شورای شهر انجام می‌شود.

وی افزود: زمانی که شهر سمنان از یک معبر تبدیل به یک مقصد گردشگری شود؛ رانندگان با مسافران بیشتری روبرو خواهند شد و این مساله باید انگیزه ای باشد تا تاکسی داران به مانند همیشه در میهمان نوازی از گردشگران پیشتاز باشند.

خروج از نسخه موبایل