نماد سایت ماه نیوز

چاپ رومبلی

رومبلی یکی از محصولاتی بوده است که همیشه طرفداران خاص خود را داشته. حتما برای شما هم پیش اومده در خانه دوستان و آشنایان یا خیشاوندان با رومبلی های بسیار زیبا و طرح های چشم نوازی رو به رو شده باشید. از آنجایی که مبل یکی از اقلام اصلی خانه میباشد و در دکواسیون خانه تاثیر بسزایی دارد، چاپ رومبلی های شخصی سازی شده ای که با رنگ بندی و دکور خانه شما سازگاری داشته باشد، میتواند بسیار محبوب و کاربردی باشد. در این مقاله قصد داریم روش های چاپ رومبلی و مزیت های این نوع چاپ را توضیح دهیم و در آخر اشاره خواهیم داشت که اگر خود قصد چاپ رومیبلی را داشته باشید ، چطور میتوانید برای اینکار اقدام کنید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

روش های چاپ رومبلی

برای چاپ رومبلی روش های مختلفی وجود دارد که ما تعداد از روش ها معروف برای چاپ این محصول را برایتان مثال میزنیم. چاپ رومبلی به روش سیلک ، چاپ رومبلی به روش مستقیم، چاپ رومبلی به روش سابلیمیشن و …. هر کدوم از روش ها مزایا و معایب خود را دارند ، اما روش چاپی که امروزه بخش عمده از بازار چاپ را گرفته است ، روش چاپ سابلیمیشن می باشد. در این مقاله روش چاپ سابلیمیشن را در زمینه چاپ رومبلی توضیح خواهیم داد

چاپ رومبلی به روش سابلیمیشن

 

چاپ سابلیمیشن یکی از زیر مجموعه های چاپ دیجیتال میباشد که حجم عظیمی از بازار چاپ را در دست گرفته  است. این چاپ بر طیف گسترده ای از اجسام و پارچه ها از از جمله چاپ شال و روسری، چاپ روتختی، چاپ تیشرت، چاپ رومبلیف چاپ تابلو مخمل و … چاپ بزند که ما در اینجا بر  قسمت چاپ رومبلی تمکز خواهیم کرد. چاپ رومبلی به روش سابلیمیشن به این صورت است که ابتدا باید طرح دلخواه شما بر روی کاغذ های مخصوص سابلیمیشن چاپ میشود. این کار توسط دستگاه پلاتر صورت میگیرد. به این دستگاه یک کامپیوتر وصل است که فرمان های چاپ و سرعت و … را به دستگاه می‌دهد و به دین وصیله طرح دلخواه شما به روی کاغذ چاپ میشود. در مرحله بعد که طرح شما به روی کاغذ های مخصوص چاپ شد، حالا این کاغذ های به روی پارچه گذاشته میشود و با دمای بسیار بالا جوهر روی کاغذ را به گاز تبدیل میکند و به خورد پارچه چاپ میکند. این فرایند توسط دستگاهی به اسم دستگاه کلندر یا همان ترانسفر چاپ پارچه انجام میشود. با این دستگاه کاغذ های طرح دار که به اصطلاح پلات گفته میشود، با دمای 200 درجه سانتی گراید و رول های داغ، به روی پارچه چاپ میشوند. درمرحله آخر نیز ،پارچه های شما چاپ شده و آماده برای پانچ بر روی چوب مبل شما هستند. پس از اتمام پانچ ، چاپ شما به اتمام رسیده  و مبل ها دارای پارچه انتخابی شما با طرح دلخواه شما هستند.

پارچه مورد نیاز رومبلی

برای چاپ رومبلی از پارچه های مختلفی با توجه به سلیقه خود میتوانید استفاده کنید. انواع پارچه های مخمل از جمله ، مخمل کالیفرنیا ، مخمل ساتن، مخمل پورش  و … میتوان استفاده کرد.

مزایای چاپ رومبلی

چرا چاپ رومبلی محبوب است؟ تولید کنندگان یا حتی مشتریان میتوانن روی چاپ رومبلی مانور های زیادی بروند و ایده ها خود را به خوبی میتوانند روی آن پیدا کنند. چاپ رومبلی این قابلیت را به شما میدهد که ، طرح دلخواه خود را با توجه به رنگ چوب و بافت مبل تغییر دهید و دقیقا طرحی را به روی مبل بزنید که دوست دارید داشته باشید. این باعث میشود دیگر شما محدود به چند طرحی که داخل مبل فروشی است نباشید و یک قدم جلو تر از خرید مبل های آماده عمل کنید. یکی دیگر از مزایای چاپ رومبلی این است که  با توجه به زیبایی و تاثیری که این رومبلی های شخصی سازی شده  به خانه شما میدهد ، قیمت کاملا مناسبی دارد .

خدمات چاپ رومبلی

حال که با فرایند چاپ رومبلی اشنا شدین، ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد چاپ رومبلی را دارید ، خدمات چاپ رومبلی شرکت پی بی چاپ را حتما امتحان کنید. این شرکت یک شرکت خدمات چاپ پارچه میباشد که شما میتوانید چه برای سفارش یک عدد چاپ رومبلی و یا چه تیراژ در تعداد بالا ، میتوانید سفارشات چاپ رومبلی خود را به این شرکت بسپارید. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودین ممنونیم. امیدواریم نهایت استفاده را برده باشید

خروج از نسخه موبایل