نماد سایت ماه نیوز

ساپینتو با انتقاد از مربیان استقلال؛ کسی حق ندارد با نیمکت حریفان حرف بزند/برای برد به مصاف گل گهر می رویم

سرمربی تیم فوتبال استانبول از همکارانش که در این بازی با کادر فنی این تیم صحبت می کردند انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ورزشی آنا، ریکاردو ساپینتو قبل از دیدن روز استقلال گفت: تبریک می گویم. برای تیم فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و به سه بازیکن تیم ملی می گویم استقلالی باشند. امیدوارم در آینده موفق باشید.

وی درباره بازی مقابل دروازه گفت: مقابل تیمی بازی می کنیم که تا اینجای کار در لیگ خیلی خوب عمل کرده است. گلگهر یکی از معدود تیم هایی است که امسال برای قهرمانی می جنگد. یک تفاوتی که نسبت به سال قبل دارد این است که امسال تیم های زیادی برای قهرمانی می جنگند. البته ما با تمام وجود برای قهرمانی می جنگیم. فردا با تمام وجود تلاش می کنیم تا بازی را سودآور کنیم.

Sapiento उर्जा इंत्रीश अज डावरी बाजी فردا، بیان کرد: برای تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. در کند بازی بابت بابت بازی کادر در کند بازی بابت بازی در کد در کد بازی بابت در کند بازی باگت بررسی کنندگان عملکرد چند هفته است که هیچ مشکلی نداشته اند و بسیاری از کارشناسان این موضوع را تایید کرده اند. فردا امیدوارم و مطمئن هستم که داوران تمام تلاش خود را انجام خواهند داد و تصمیمات درستی خواهند گرفت.

و در پایان با اشاره به این موضوع که در طول بازی باید بین نیمکت نشینان حرمت حفظ شود، گفت: زمانی که به عنوان سرمربی کنار زمین هستم، اگر لازم باشد با تیم مقابل صحبت کنم، این کار را انجام می دهم. سرمربی یا اگر نیاز به صحبت با رقیب روی نیمکت باشد، به عنوان رقیب با سرمربی صحبت می کنم. مهم این است که احترام رعایت شود. این مکالمات باید با احترام کامل باشد. نباید طوری باشد که یک دستیار یا یک نفر دیگر از روی نیمکت با سرمربی صحبت کند. این اتفاق در بازی با دختر افتاد. من به هیچکس اجازه نمی دهم از روی نیمکت با سرمربی تیمم صحبت کند و این انتظار را از نیمکت تیمم دارم. اگر یارانم بخواهند چیزی بگویند، باید آنها را به آنها منتقل کنم. حفظ احترام برای من مهم است.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل