نماد سایت ماه نیوز

سپاهان فصل جدید؛ خالی از ستاره و بدون بمب نقل‌ و انتقالاتی

بر اساس این گزارش، طلاپوشان اصفهانی پس از دویدن برای نایب قهرمانی در فصل 2-1 برای کسب عنوان قهرمانی، به مقام قهرمانی دست یافتند. شهریار مقانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، کریستوفر کنت و میلاد بازیکنانی جهانی بودند که فصل گذشته به اردو اضافه شدند اما در نهایت نتوانستند صبر کنند.

بعد از جدایی محرم نویدکیا ستاره های چند فصل اخیر یا از هم جدا شدند یا در آستانه جدا شدند تا اینکه این تیم از ستاره ها خالی شد و از پوشش طلایی جدا شدند و فضای بسیار خوبی در این تیم ایجاد کردند.

در عین حال تولد دنیا به خاطر جدایی سربازان است و محمد نژاد مهدی در آستانه از این تیم جدا شده است. جدایی پنج بازیکن اصلی این تیم در چند سال اخیر در حال انجام است و با توجه به اینکه استراتژی ارتش نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و نباید منتظر انشعابات، خرید سر و صدا و بمب های ترابری در نیروها باشیم. .

البته کاپیتان ها با چند بازیکن وارد مذاکره شده اند اما به عنوان تیم قرارداد رسمی با این تیم وجود ندارد و باید منتظر انتخاب سرمربی جدید باشیم و پس از آن باید این مربی را خریداری کنیم. لیگ بیست و دو است و برای دومین بار سربازان با دوره های قبل متفاوت خواهند بود.

خروج از نسخه موبایل