نماد سایت ماه نیوز

شرکت ۳۴۹ نفر در جشنواره شعر مولود کعبه

به گزارش خبرنگار گروه خبرگزاری آنا از مشهد، نخستین جشنواره ملی شعر با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی متولد شد.

دبیر تخصصی جشنواره ملی شعر کعبه وی در این مراسم گفت: آثار ارسالی به این جشنواره توسط داوران در سه مرحله داوری شد. 349 نفر در این جشنواره شرکت کردند و هر کدام به عنوان میانجی دو تا سه اثر در قالب غزل، قصیده، رباعی، شعر نو و ارائه رایگان ارائه کردند.


بیشتر بخوانید:

برگزیدگان جشنواره ملی شعر در کعبه تجلیل شدند

ترویج باورهای دینی با جشن میلاد کعبه


حجت الاسلام سید حسین محتشمی افزود: از همه استان ها آثار خوبی کشف کرده ایم و بیشتر داوطلبان به ترتیب از استان های خراسان رضوی، تهران و قم هستند. در این جشنواره ویژه اساتید، دانشجویان، کارکنان، دانشجویان سما و اعضای خانواده دانشگاه های آزاد اسلامی و عمومی حضور داشتند. شاعران و علاقه مندان به انواع شعر با موضوع سیره و معارف امیرالمومنین (ع) مستند به قرآن کریم و روایات اسلامی بوده است.

به گزارش آنا در این مراسم که با حضور محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علی سروری مجید، مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه، روابط عمومی و هماهنگی اساتید، حجت الاسلام مهدوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. رهبری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی و جمعی از مسئولین و مدیران دانشگاه از بین 2 اثر برجسته، 2 اثر برگزیده و 1 کار شایسته در بخش آزاد انتخاب و از دانشگاه قدردانی شد.

انتهای پیام / ۴۱۲۱/۴۰۶۲ /

خروج از نسخه موبایل