نماد سایت ماه نیوز

شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی ممتاز است

ماه نیوز / مرکزی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهر مهاجران از نظر علائم کیفیت زندگی یکی از بهترین شهرهای کشور است.

طاهرخانی در یک سفر یک روزه به استان مارکز در 24 دسامبر و در مراسم اختتامیه یک پروژه اقدام ملی 500 واحدی در شهر مهاجران به خبرنگاران گفت که امیرکبیر یکی از شهرهای تازه تاسیس کشور است. این امر به بهبود کیفیت زندگی در شهر مانند مجموعه های ورزشی ، استخرهای شنا ، آتش نشانی و پروژه های استراتژیک کمک می کند.

وی با بیان اینکه از زیرگذرها و ورودی های شهر و تصفیه خانه فاضلاب شهر استفاده شده است افزود: ارزیابی فعلی از وضعیت شهر نوید می دهد که می توان شاخص های مسکن و خدمات شهری را در شهر جدید امیرکبیر مطرح کرد.

طاهرخانی افزود: پتانسیل بزرگی برای مسکن وجود دارد و امیدواریم شهرستان امیرکبیر پتانسیل خوبی برای جبران کمبود مسکن و تأمین مسکن در اراک و ایجاد تعادل در بازار مسکن در این کلانشهر داشته باشد.

وی در مورد وضعیت شهر مهاجران اظهار داشت: شهر مهاجران از نظر کیفیت زندگی ، سرانه فضای سبز ، دسترسی ، فضای فرهنگی ، آموزش و درمان و … از امکانات ویژه ای در شهرهای سراسر کشور برخوردار است. به طوری که عرضه مسکن در منطقه ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه شهرهای جدید کشور با اشاره به اینکه پرونده مسکن آنلاین در استان مارکز بسته شده است ، گفت: از 18 شهر جدید کشور فقط تعداد کمی از آنها درگیر این پروژه هستند که به زودی تکمیل می شود.

به گفته وی ، فرماندار اتحادیه در این مراسم گفت: 500 واحد در دو شهر جدید امیركبیر و مهاجران برای اجرا و ادامه پروژه مسكن ملی در استان ماركز به بهره برداری رسید و امیدواریم در كمتر از یك سال 500 واحد را تأمین كنیم. خواهد آمد. یکی از متقاضیان مسکن باشید.

سید علی آزادده با بیان اینکه برای این 500 واحد پروانه ساخت صادر شده است ، افزود: پیمانکار پروژه انتخاب شده و عملیات اجرایی هفته آینده آغاز می شود.

وی اظهار داشت: با آماده سازی 6 هکتار زمین در مرحله دوم توسعه شهرستان ، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استان مرزی در شهرستان محزیر ، امکان احداث حدود 6800 واحد مسکونی (ویلا و آپارتمان) از نظر کل امکانات زیربنایی و سرانه وجود دارد. ارائه خدمات ، بازدید و به نظر می رسد کار در 20 ماه آینده به پایان خواهد رسید و پیمانکار در حال کار است.

بر این اساس ، در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مارکز ، زیرگذر زیرگذر ، مجتمع فاضلاب شهر امیرکبیر افتتاح و ساخت 200 واحد مسکونی برنامه اقدام ملی در شهرستان امیرکبیر و 300 واحد در شهرستان مهاجر آغاز شد. و امیرکبیر شهر را به آتش کشید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل