نماد سایت ماه نیوز

علت سفت بودن تشک طبی چیست؟

تشک سفت در مقابل تشک نرم

وقتی صحبت از فوم شد، تشک های مموری فوم اغلب نرم تر از حد متوسط ​​هستند. این ماده به دلیل احساس راحتی و کاهش فشار عالی شناخته شده است. در واقع، برخی از بهترین تشک های تخت در جعبه دارای جایگزین های مموری فوم مانند فوم تطبیقی ​​یا فوم هوا هستند که بسیار نرم هستند.برای اطلاع از قیمت باکس تخت دو نفره رویال لطفا کلیک کنید

همه اینها گفته شد، سفتی واقعاً ذهنی است و به اندازه و وزن بدن فرد خوابیده بستگی دارد. فردی که وزن چندانی ندارد می‌تواند تشکی با لایه مموری فوم در بالای آن کاملاً نرم پیدا کند، اما یک فرد بزرگ‌تر می‌تواند لایه راحتی را فشار دهد و احساس کند تشک سفت‌تر است. در عین حال، یک فرد سنگین‌تر واقعاً می‌تواند سیم‌پیچ‌های  تشک مهمان رویال  فنر داخلی را فشرده کند تا نرم‌تر به نظر برسد، اما یک فرد سبک‌تر ممکن است واقعاً به داخل فشار نیاورد و تشک برای آنها سفت‌تر شود.

راهکارهایی برای سفت تر کردن تشک نرم

نخستین کاری که می‌توان در نظر گرفت، تعویض تخت و پایه تشک است. اگر از تخت های باکس اسپرینگ استفاده می‌کنید، حتما به طول عمر و شکل آن توجه داشته باشید. اگر تخت شما قدیمی شده و فنرهای آن به محکمی روزهای اول نیست، همین موضوع باعث ضعیف شدن تکیه‌گاه و نرم شدن تشک می‌شود.

اگر از تشک فوم دار استفاده می‌کنید، باید باکس اسپرینگ ها را کنار بگذارید زیرا برخی سازندگان، استفاده از سطوح صاف و محکم را برای تحمل وزن تشک های فوم دار پیشنهاد می‌کنند. این تخت‌ها می‌توانند تکیه‌گاهی محکم برای تشک شما باشند و مانع از تحرک بیش از حد آن شوند.

مزایای تشک خواب سفت

 

ضرر تشک خواب سفت چیست؟

مزایای تشک خواب نرم

عوارض تشک فنری و خرید تشک نرم

چه کسی باید تشک نرم انتخاب کند؟

تخت خواب های جانبی. هرکسی که به پهلو می‌خوابد، می‌خواهد تشکی پیدا کند که فشار روی شانه‌ها و باسن او را کاهش دهد. تشک‌های نرم معمولاً دارای کاهش فشار فوق‌العاده‌ای هستند، بنابراین تختخواب‌های کناری باید این را در نظر داشته باشند.

افرادی که مشکلات درد دارند. تشک های نرم می توانند برای کسانی که با درد مفاصل یا لگن دست و پنجه نرم می کنند مناسب باشد. تشک نرم با مموری فوم می تواند درد احساس شده در آن نواحی را کاهش داده و تسکین دهد.

کسانی که دوست دارند در تشک خود فرو بروند. تشک های نرم واقعاً به افراد خواب امکان می دهد در تشک فرو بروند. هر کسی که ترجیح می دهد “در” تشک خود بخوابد، باید یک تشک نرم را ترجیح دهد.

زوج ها. تشک‌های نرم‌تر، به‌ویژه تشک‌هایی که دارای فوم حافظه هستند، بهتر از تشک‌های سفت، انتقال حرکت را انجام می‌دهند. وقتی یکی از طرفین روی تشک حرکت می کند، شانس کمتری برای ایجاد مزاحمت برای شریک دیگر روی تشک نرم دارد

خروج از نسخه موبایل