نماد سایت ماه نیوز

عملیات ساخت خط تولید ورق و کارتن در دورود آغاز می‌شود

ماه نیوز/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استان لرستان گفت: عملیات اجرایی خط تولید کاغذ و مقوا در پایان روز آغاز می شود.

سیروس ابراهیمی در حاشیه دیدار با معاون اجرایی هلدینگ گیلرنگ و تفاهم در خصوص ایجاد شهرک صنعتی مرتبط با صنایع غذایی درود گفت: عملیات احداث خط تولید کاغذ و مقوا به عنوان اصلی ترین راه حل. الزامات بسته بندی در صنایع غذایی به مساحت 50 هزاز مربع تسوره هلدین کردین کیں و دیتی کلرنگ شد.

وی آغاز ساخت این پروژه را ده سال پیش خواند و افزود: برای تکمیل این پروژه 2 هزار میلیارد تومان هزینه می شود که در نهایت برای 500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته این پروژه پس از 2 سال به بهره برداری می رسد که زمینه اشتغال فصلی برای نیروهای بومی ایجاد می کند.

ابراهیمی همچنین از توافق با این هلدینگ برای ایجاد شهرک صنعتی مواد غذایی و صنایع وابسته در زمینی به مساحت 136 هکتار در شهرستان دورود خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی خصوصی است و صنایع غذایی کامل نیز در آن ایجاد می شود.

علیرضا منتصر معاون اجرایی و نماینده هیئت مدیره هلدینگ طلا گفت: برای شروع پروژه هماهنگی و اعتبار لازم است، خط تولید کارت و مقوا آماده شده است.

وی گفت: خوشبختانه امسال مشکلی برای شروع کار نداریم.

معاون اجرایی و نماینده هیئت مدیره هلدینگ.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل