نماد سایت ماه نیوز

عکس | ابر حیواناتی که در دام دوربین افتادند!

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلایننهنگ آبی بزرگترین حیوان تمام دوران است، وزن آن به 180 تن و طول آن به 30 متر می رسد. زبان آنها به تنهایی می تواند به وزن یک فیل و قلب آنها به اندازه یک ماشین برسد.

بیشتر بخوانید:

این موجودات زمین را نابود می کنند!

Prodaza waziri компанияться бех илан ماسک در رابوچیй rabochiy ash bray vrod internet سایت های این بخ ایران!

با این حال، آنها با رژیم غذایی غنی از پلانکتون زنده می مانند.

عکس |  حیوانات ابری که در دام دوربین افتادند!

اندازه یک ماهی بزرگ اغلب اغراق آمیز است، با این حال، بزرگترین ماهی ثبت شده دارای طول 14 متر است. آنها بزرگترین چشم ها را در قلمرو حیوانات دارند که قطر آنها به 25 سانتی متر می رسد.

بزرگترین حیوان زنده روی زمین فیل آفریقایی است که می تواند تا 6350 کیلوگرم (7 تن) وزن داشته باشد. آنها معمولاً از تنه تا دم تا 35 فوت (10.6 متر) رشد می کنند و ارتفاع شانه آنها 13 فوت (4.2 متر) است. حداقل دو گونه، فیل ساوانا و فیل جنگلی وجود دارد که در حال حاضر در لیست قرمز گونه های در معرض خطر ذکر شده اند.

Зарафе бачать 19 عکس (5.8 متر)، бландтрин животный рой земин эст. گردن این حیوان به تنهایی 6 فوت (1.8 متر) قد دارد. در خانه در مراتع شرق آفریقا، آنها بیشتر از پوشش گیاهی بالای زمین تغذیه می کنند و از زبان دراز خود برای کشیدن شاخه ها و برگ های جوان از درختان استفاده می کنند. نوزادان بعد از 15 ماه بارداری به دنیا می آیند و قدشان 2 متر است.

محل بزرگترین گوشتخوار জেনিন বেন ক্র্শ্য ক্র্যায়ি য়ে ক্র্য ক্বিবি ইস্যান্যা است. آنها با وزن 907 کیلوگرم (1 تن) و قد 10 فوت (3 متر) در هنگام ایستادن روی پاهای عقب خود، قطعاً جایگاه خود را به عنوان بزرگترین ها به دست آورده اند. در حالی که خرس‌های قهوه‌ای را در جنگل‌ها و کوه‌های آمریکای شمالی، اروپا و آسیا می‌بینید، باید به سمت شمال به سمت دایره قطب شمال بروید تا خرس‌های قطبی را که زمان خود را بین دریا و یخ تقسیم می‌کنند و غذای بیشتری بخورند، از نزدیک ببینید.

بزرگترین ماهی زنده ای که در آب های عمیق شنا می کند کوسه نهنگ است که 40 فوت (12 متر) طول دارد. وزن آنها به 22 تن افزایش می یابد. اما علیرغم اندازه آنها، بیشتر از پلانکتون های کوچک تغذیه می کنند. کوسه نهنگی که در دریاهای گرمسیری سراسر جهان وجود دارد، آسیب پذیر محسوب می شود و در برخی مناطق شکار می شود.

تمساح آب شور بزرگترین خزنده زنده است که طول متوسط ​​آن به 5.2 متر می رسد، اگرچه طول آن به 6.3 متر و وزن آن به 1000 پوند (453 کیلوگرم) می رسد. آنها به طور گسترده در آب های شور و در بخش هایی از هند، آسیا و استرالیا پراکنده شده اند و از تمام حیواناتی که می توانند در دهان آنها جا شوند، از جمله لاک پشت ها در صورت امکان تغذیه می کنند.

شترمرغ با قد 2.7 متر و وزن 344 پوند (156 کیلوگرم) بزرگترین پرنده زنده است. آنها دندان ندارند و می توانند روزها بدون آب زنده بمانند.

227227

خروج از نسخه موبایل