نماد سایت ماه نیوز

فروش آنتی اسکالانت RO با قیمت عمده – شرکت زیست آب پژوهش

آنتی اسکالانت چیست؟

خرید آنتی اسکالانت RO با فرمولاسیون کشور آلمان

آنتی اسکالانت آویستا ساخت کشور انگلیس بوده و یکی از برند های محبوب آنتی اسکالانت در دنیا و همچنین در ایران می باشد. شرکت زیست آب پژوهش وارد کننده انحصاری این برند محبوب بوده و به دلیل حذف واسطه ها ارائه دهنده بهترین قیمت به تامین کنندگان آنتی اسکالانت در کشور می باشد. جهت دریافت کاتالوگ آنتی اسکالانت آویستا AVISTA بر روی لینک زیر کلیک کنید.

میزان دوز تزریق آنتی اسکالانت Avista بسته به آنالیز و کیفیت آب خام ورودی به دستگاه آب شیرین کن، ظرفیت دستگاه، دما و pH آب ورودی به دستگاه تعیین می شود. کمپانی Avista با ارائه برنامه Avista Advisor به کاربران امکان تعیین میزان دقیق آنتی اسکالانت مورد نیاز جهت مصرف بهینه را میدهد. آنتی اسکالانت آویستا محلول در آب می باشد و باید به صورت پیوسته و متناسب با آب ورودی تزریق گردد. آنتی اسکالانت Flocon۱۳۵٫ ضد رسوب دستگاه تصفیه آب RO است که جهت جلوگیری از تشکیل رسوب و گرفتگی روزنه های ممبران دستگاه آب شیرین کن استفاده می شود.

آنتی اسکالانت چیست؟ خرید و قیمت آنتی اسکالانت ro

آنتی اسکالانت چیست؟

گروه صنعتی رایمون، عرضه کننده و فروش آنتی اسکالانت آویستا (Avista VITEC) در مدل های پنج هزار/، پنج هزار و صد/، ۵۳۰۰//، فروش آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰// (FLOCON ۲۶۰٫)، آنتی اسکالانت DEQUEST و آنتی اسکالانت جنسیس با نازلترین قیمت می باشد. همچنین گروه صنعتی رایمون با تکیه بر دانش و توانمندی های نیروهای متخصص خود، سازنده و وارد کننده آنتی اسکالانت RO با فرمولاسیون کشور آلمان، با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار آنتی اسکالانت avista پایین می باشد.

آنتی اسکالانت تاثیر بسیار زیادی در کاهش گرفتگی روزنه های ممبران های دستگاه اسمز معکوس دارد و از تعویض زود هنگام ممبران های دستگاه آب شیرین کن می کاهد. با توجه به نیاز روز افزون و گسترش فرآیندهای غشایی در تصفیه آب، به منظور کاهش هزینه های عملیاتی و بهره برداری، استفاده از آنتی اسکالانت امری ضروری می باشد. آنتی اسکالانت همان ضد رسوب است و وظیفهٔ آن جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی ممبران اسمز معکوس می باشد.

آویستا ۳//-۱۰/ میلی گرم بر لیتر است

دوز مصرفی آنتی اسکالانت آویستا با استفاده از نرم افزار مخصوص این شرکت تعیین می گردد. همچنین باید توجه داشت در صورت نیاز به رقیق سازی، این عمل باید با آب دیونیزه یا خروجی دستگاه اسمز معکوس انجام شود. دوز تقریبی تزریق آنتی اسکالانت آویستا سهمنهای ۱۰// میلی گرم بر لیتر است.

برای تعیین دوز دقیق در هر پروژه میتوان از برنامه Avista Advisor استفاده نمود. آنتی اسکالانت اشکال کریستالی را تغییر داده و آن را به رسوب غیر چسبنده تبدیل می کند. گروه های منفی مستقر در مولکول ضد رسوب به بارهای مثبت روی هسته رسوب نزدیک شده و با بهم زدن تعادل الکتریکی لازم برای کثیر کریستال، مانع تشکیل رسوب می گردد. در زمان استفاده از ضد رسوب از نوع اصلاح کننده کریستالی، کریستال های تحریک شده به شکل بیضی شکل و فشرده تر تبدیل می شوند. بهترین محل تزریق آنتی اسکالانت قبل از کارتریج فیلتر ها می باشد.

گروه عامل اسید کربوکسیلیک (COOH)

معمولا میزان تزریق آنتی اسکالانت بین ۰.۵ الی ۵// میلی گرم بر لیتر می باشد که تعیین دقیق میزان نیازمند محاسبات فرآیندی می باشد. عمده رسوبات در سیستم اسمز معکوس، شامل سولفات کلسیم، سولفات استرانسیوم، سولفات باریم، سیلیکا و گرفتگی های بیولوژیکی می باشد. به منظور جلوگیری از تشکیل رسوبات ذکر شده ناشی از آب لب شور و دریا در ممبران، استفاده از آنتی اسکالانت الزامی می باشد.

آنتی اسکالانت آویستا از مطرح ترین برندهای کشور انگلیس است.

آنتی اسکالانت ممبران RO چیست؟

آنتی اسکالانت ها بطور کلی به ۲// دسته آنتی اسکالانت پایه فسفاته و آنتی اسکالانت پایه پلیمری تقسیم بندی می شوند. اغلب آنتی اسکالانت ها دارای گروه عامل اسید کربوکسیلیک (COOH) هستند.

این نوع از آنتی اسکالانت ها در جلوگیری از ایجاد رسوبات کربناته و سولفاته بسیار قوی عمل می کنند. بطور کلی عملکرد آنتی اسکالانت از طریق ایجاد اختلال و کاهش در سرعت ایجاد رسوب بر روی ممبران انجام می شود. آنتی اسکالانت آویستا یکی از شناخته شده ترین برند های کشور آنتی اسکالانت خوراکی انگلیس می باشد. این محلول ضد رسوب ممبران به دلیل ترکیب شیمیایی منحصر به فرد خود از تشکیل هر گونه رسوب آلی و معدنی جلوگیری کرده و در دوز های پایین نیز اثرگذار می باشد.

آنتی اسکالانت جنسیس ۱// آنتی اسکالانت چند منظوره

میزان دوز تزریق به صورت عمومی بین ۱// الی ۵// میلی گرم بر لیتر می باشد. آنتی اسکالانت جنسیس ۱// آنتی اسکالانت چند منظوره است که در جلوگیری از تشکیل انواع رسوب موثر می باشد. از این آنتی اسکالانت می توان حتی در تصفیه آب شور دریا که حاوی مقادیری آهن می باشد استفاده کرد.

برای غشا های اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین استفاده از این آنتی اسکالانت در تاسیسات آب آشامیدنی مورد تایید قرار گرفته است. آنتی اسکالانت جنسیس ۱// آنتی اسکالانت آبی از نوع فسفاناته غلیظ می باشد. از این آنتی اسکالانت در جلوگیری از ایجاد رسوب و فولینگ در دستگاه تصفیه آب (RO) و دستگاه نانو فیلتراسیون (NF) استفاده می شود. آنتی اسکالانت جنسیس مدل LF دارای pH ۹٫/۸٫-۱۰٫/۲٫ بوده، نقطه انجماد آن کمتر از ۱۵//- سانتی گراد بوده و قابلیت انحلال پذیری در آب را دارد. تعیین دوز این آنتی اسکالانت باید با دقت انجام شود زیرا استفاده از دوز بیشتر یا کمتر از میزان مجاز می تواند گرفتگی ممبران های RO را در پی داشته باشد.

فروش مواد شیمیایی که توسط شرکت ها و کارخانجات تولید می شود بستگی به نوع آن دارد. این مواد یا خانگی هستند و یا در صنایع کاربرد دارند. آنتی اسکالانت و یا ضد رسوب ها یکی از انواع مواد شیمیایی بوده که در صنعت آب و فاضلاب برای جلوگیری از ماندگاری رسوب ها در دستگاه های آب شیرین کن مورد استفاده قرار می گیرد.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا علاوه ارائه نکاتی در مورد فروش مواد شیمیایی، در مورد یکی از مهمترین این مواد یعنی آنتی اسکالانت اطلاعاتی را در اختیار شما خرید آنتی اسکالانت قرار دهیم. صنعت مواد شیمیایی در بازارهای متعدد و در سراسر جهان یکی از پررونق ترین صنایع به شمار میآید. تقاضای بالایی که در داخل و حتی در خارج از کشور برای فروش ماده شیمیایی وجود دارد، فرصت های بسیار خوبی را در اختیار صاحبان این صنعت قرار داده است. در دستگاه های تصفیه آب، به طور معمول نمک هایی وجود دارد که این نمک ها باعث ایجاد رسوب و نهایتا گرفتگی می شود.

خروج از نسخه موبایل