عمومی

فواید پیاده‌روی سریع – ماه نیوز

سریع، اسپرت با شدت متوسط ​​و مزایای زیادی نسبت به عابران پیاده با سرعت کم دارد.

به گزارش ماه نیوز، این روزنامه همشهری نوشتن: «فعالیت بدنی پیچیده نیست. پیاده روی ساده با یک واکر سریع می تواند به ما کمک کند زندگی سالم تری داشته باشیم. فواید پیاده روی منظم برای سلامتی و تندرستی ما شگفت انگیز است و خبر خوب این است که پیاده روی می تواند به ما در رسیدن به وزن متعادل و پیشگیری از بیماری های مختلف از جمله بیماری قلبی، فشار خون بالا و بهبود سلامت و رفاه افراد کمک کند. آناتومی و فیزیولوژی بدن انسان برای پیاده روی و پیاده روی بسیار مناسب است و بر خلاف سایر اشکال فعالیت بدنی، پیاده روی آسان و رایگان است و نیاز به تجهیزات و مهارت خاصی ندارد، اما اغلب به عنوان فعالیت بدنی نادیده گرفته می شود.

به نفع عابران پیاده باید اصول صحیح را به خاطر بسپاریم و بدون برنامه و بدون هدف راه نرویم. هر چه در این مسیر سازماندهی و منسجم تر باشیم، منافع بیشتری به دست می آوریم. اینها شامل افزایش وزن طبیعی، کاهش چربی بدن، ظرفیت سازی قلبی عروقی، تقویت سیستم ایمنی و کاهش استرس است. پیاده روی در ابتدای روز به شما احساس شادابی و طراوت می دهد. تنظیم ریتم انرژی صبحگاهی، ریتم طبیعی بدن شما را تنظیم می کند. چرخ خواب و بیداری شما را بهبود می بخشد و سیستم ایمنی شما را تقویت می کند.

سریع، اسپرت با شدت متوسط ​​و مزایای زیادی نسبت به عابران پیاده با سرعت کم دارد. عابران پیاده می توانند با سرعت های مختلف سریعتر حرکت کنند. بنابراین، هرگز خسته کننده نیست و ممکن است شما را در دراز مدت علاقه مند کند. پیاده روی سریع روزانه می تواند در افزایش قلب عروقی شما بسیار موثر باشد. زیرا هرچه ضربان قلب سریعتر باشد، قلب شما در حد بالایی نسبت به ضربان پایین قلب سریعتر می زند، بنابراین سیستم عروقی قلب شما را تقویت کرده و به چالش می کشد. با پیاده روی سریع و مداوم می توانید قدرت عضلانی خود را افزایش دهید و مسافت خود را سرعت بخشید. داشتن یک برنامه منظم پیاده روی می تواند خستگی ذهنی شما را تسریع کند، تمرکز شما را افزایش دهد، تمرکز را بهبود بخشد و چربی بدن را از بین ببرد.

نکته اول: برای محافظت از مفاصل، مطمئن شوید که کفش های خود را به درستی می پوشانید. به خصوص اگر سطح سخت و ناهموار باشد.

نکته دوم: سرعت عابر پیاده با سرعت متوسط ​​تا شدید در دقیقه برای افراد مسن تقریباً 5 کیلومتر در ساعت است.

پوشاندن کفش اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد، هر کفشی برای پیاده روی مناسب نیست. کف پا نامناسب می تواند باعث التهاب پا، کشیدگی عضلات و زانو درد شود. «کفش، کفش خوبی است که به خوبی حفظ شود، آراسته و آراسته باشد».

انتهای پیام