نماد سایت ماه نیوز

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش‌‏آموزان به مراکز رشد و پژوهش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کاشمر ، سید محمد جواد موسوی رئیس حراست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر به همراه مسئولین دبستان های دخترانه و پسرانه. سامایی کشمیر دیدار و گفتگو کرد.

باید استعدادیابی شود و دانش آموزان به مراکز توسعه و تحقیقات معرفی شوند

در هر یک از این جلسات مدیران مدارس ابتدا گزارشی از وضعیت موجود و تعداد دانش آموزان، وضعیت کلاس های آنلاین و غیر حضوری و مشکلات مدارس با وجود بیماری عروق کرونا ویروس قلب ارائه کردند.

جواد موسوی همچنین از زحمات مسؤولان مدرسه در جذب حداکثری دانش آموز و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و فوق برنامه مدرسه تشکر کرد و گفت: استعداد شناسی و هدایت تحصیلی در مدارس پایه ایجاد می شود و اسلام بسیار مهم است. .


بیشتر بخوانید:

گسترش رشته های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در سال 1400


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با اشاره به تفاهم نامه این دانشگاه و یک موسسه آموزش زبان گفت: مدارس سما می توانند از این فرصت برای دانش آموزان خود استفاده کنند.

وی راه اندازی مرکز مدیریت مهارت و مشاوره شغلی (TMC) در دانشگاه را فرصتی برای دانشجویان و خانواده هایشان برای برگزاری دوره های مهارتی و اخذ گواهینامه آموزشی معتبر و مهارتی از یک موسسه فنی و حرفه ای عنوان کرد. : من می پرسم. مدیران مدارس باید با توجه به استعداد، علایق و نیاز دانش آموزان خود برای استفاده از امکانات این مرکز هماهنگی لازم را انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر ضمن تقدیر از فعالیت های فوق برنامه مدارس، امکان استفاده از امکانات فرهنگی، هنری، ورزشی و آزمایشگاهی این دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: دانشجویان علاقه مند به پژوهش و معرفی آنها در مرکز توسعه می تواند راه را برای توسعه بیشتر آنها هموار کند.

جاوید موسوی با یادآوری آغاز دوره دبیرستان هوانوردی گفت: نوجوانان علاقه مند به علوم پروازی می توانند از قسمت آموزش هواپیماهای مدل استفاده کرده و با اصول پرواز بیشتر آشنا شوند.

وی در پاسخ به درخواست مدیران مدارس مبنی بر افزایش کلاس ها و توسعه بخش پیش دبستانی از آنان خواست تا برنامه ای منطقی برای رسیدگی به هر یک از درخواست های خود در کمیته های مربوطه ارائه کنند.

انتهای پیام/4117/4062/

خروج از نسخه موبایل