نماد سایت ماه نیوز

ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار چگونه گذشت؟

محسن ولایتی در گفتگو با خبرنگار گروه خبری آنا از سبزوار به تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان پرداخت؛ اظهار داشت: داشتند. که در رمضان مبارک ۱۴۴۳ و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه اسلامی حدود ۵۰ کارگاه احکام تقلید و روزه و همکاری با نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و اقامه نماز استاد.

وی برنامه های سحری و افطار همراه با قرائت عاشورا را از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان انتخاب کرد و افزود: .


بیشتر بخوانید:

گروه های دانشگاه آزاد سبزوار در گام دوم رویداد معرفی شده اند؟


معاونت فرهنگی و دانشگاهی دانشگاه سبزوار طی سخنانی با محوریت موضوعات دینی و قرآنی از جمله برنامه های این واحد دانشگاهی در ماه مبارک رمضان بود. گروه های آموزشی صنایع غذایی و علوم، گروه آموزش علوم پایه و مشاوران فرهنگی و آموزشی دانشگاه، برنامه نویسی و گزینش.

حضور ولایی در راه روز جهانی قدس، بزرگداشت روز معلم کارشناسان مشاوره درمانگاه امین به خوابگاه خواهران جهت بررسی محیط فرهنگی و محیطی و همچنین رعایت اساسنامه روزه اول روزه داری از حوزه های علمیه دانشگاه تا گوشه های دیگر از برنامه های مختلف دانشگاه مستقل اسلامی و اقبال، جمعی از دانشجویان و فرهیختگان در برنامه ها و برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان شرکت کردند.

انتهای پیام / ۴۱۲۱/۴۰۶۲ /

خروج از نسخه موبایل