نماد سایت ماه نیوز

مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است

ماه نیوز/ گلستان نماینده مردم شرق استان گلستان با اشاره به اینکه پروژه های مهم زیادی در شرق استان وجود دارد که باید در مدت زمان کوتاهی تکمیل شوند، گفت:

دکتر رضا آریان پور در جلسه شورای استانداری گلستان که با حضور رئیس جمهور و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور آیت الله رئیسی در استان گلستان موجی از امید و امید بسیار ایجاد کرده است. شادی برای مردم ابراز امیدواری کرد: و همزمان با عدالت اجتماعی، توزیع اعتبارنامه ها در سطح استان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه سدی عظیم و حیاتی است و نیازمند توجه ویژه و نگاه تیزبین به سد نرم است، افزود: مشکلات عمده آبی استان را حل می کند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه دائمی بندر کلاله حق مردم شرق آستان است، خاطرنشان کرد: ایران اقتصادی و اوراسیا

آریان پور با اشاره به تکمیل ده گیاه دارویی از اولویت های دیگر در کنار پروژه های مهم دیگر از جمله راهسازی، ساخت و تکمیل بیمارستان گالیکش و …، تصریح کرد: نیمه هادی ها در بیراهه به سر می برند و آنها را به دنبال دارد. حتی یک روز هم از این خانه استفاده نکرده اند.

وی با بیان اینکه مردم شرق استان آش نخورده اند، اما شعله های آتش سوخته است، افزود:

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل