نماد سایت ماه نیوز

ممنوعیت تردد شناورها در کیش به‌علت وزش تند باد

به لوگر خبرانلاین، مدیریت بنادر و دریانوردی کیش روز دوشنبه در اطلاعیه خود اعلام کرد: با توجه به افزایش سرعت بادهای شرقی – جنوب شرقی، وجود تندبادهایی، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریای تردد تمام شناورهای مسافری، خودرو بر، تفریحی، گردشگری، اکواریومی، صیادی، قایق. های سبق در روز سه شنبه 28 تیرماه محمول است.

در آن عنادیه است: همچنین تردد شناورهای تجاری و تفریحی از ساعت 17 ممنوع است و تغییرات احتمالی به دلیل ناپایداری دریا اطلاع رسانی می شود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان، از امروز تا چهارشنبه 29 تیرماه به دلیل تاثیر و تقویت سامانه فصلی در برخی نقاط استان، وضعیت جوی و دریا ناپایدار، آسمان صاف تا نیمه ابری است. در ساعات صبح در نواحی ساحلی سرعت باد افزایش می یابد و در مناطق مستعد فلاش بک پیش بینی می شود.

امروز و فردا با تقویت سامانه فصلی طغیان رودخانه های فصلی در ارتفاعات استان به ویژه مناطق اطراف پیش بینی می شود.وزش باد در جنوب شرق نسبتا شدید، دریا مواج خواهد بود.

وزش باد نسبتاً شدید از سمت جنوب شرقی در اکثر مناطق ساحلی استان تا پایان روز چهارشنبه 8 مهرماه جاری خواهد بود و در این مدت دریا نسبتا مواج پیش بینی می شود و شرایط برای دریانوردی مساعد نخواهد بود.

48

خروج از نسخه موبایل