موفقیت سیمان صوفیان با اتکا به توان متخصصان داخلی/ ایجاد آسیاب در ارمنستان و انعقاد قرارداد با ترکیه

به گزارش ماه نیوز از تبریز، سعید دلفکار در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان صوفان اظهار داشت: ارتقای فناوری تولید جهت دستیابی به محصول با کیفیت مطلوب و جلب رضایت مشتریان، استمرار حضور در بازارهای داخلی و خارجی با هدف حفظ سهم بازار در اولویت این مجموعه قرار گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد: حفظ محیط‏ زیست و منابع طبیعی در کنار ایمنی پرسنل در برنامه های شرکت سیمان صوفیان قرار گرفته است.

سعید دلفکار با اشاره به استفاده از توانمندیها و تخصص همکاران و پرسنل سیمان صوفیان در طرح های فنی این مجتمع گفت: در این راستا تعویض رولر پرس ثابت، طراحی و ساخت باسکول هوشمند و بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت بارگیری به عنوان فعالیت های کم‌نظیر فنی توسط پرسنل این شرکت انجام شده است.

گفتنی است جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفندماه 1401، با حضور 66 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی و نمایندگان صاحبان سهام برگزار و ضمن ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در سال 1401، صورت‌های مالی به تصویب سهامداران رسید و سود تقسیمی به ازای هر سهم نیز سه هزار و 370 ریال تعیین شد.

همچنین در این مجمع موسسه حسابرسی بهراد مشار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی ( رسمی ) و مؤسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی ( علی البدل ) معرفی و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیر الانتشار انتخاب گردید.

46