نماد سایت ماه نیوز

همکاری ضرغامی و جهرمی – ماه نیوز

عزت الله ضرغامی در نشست صبحانه با محمدجواد آذری جهرمی در مورد ماموریت راه اندازی در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بحث و هماهنگی کرد.

“وزیر جوان سابق آمده است!

گردشگری ، مرمت (دفتر وزیر ارتباطات) و افرادی که با جوانان در دنیای واقعی و مجازی سروکار دارند.

دوستی ما فراتر از مسئولیت است!

ما در مورد مأموریت استارتاپ ها در وزارتخانه بحث کردیم و برای آینده ترتیب دادیم. ”

حمایت از استارتاپ ها و شرکت های نوپا در زمینه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی یکی از برنامه های ضرغامی برای کسب رای اعتماد پارلمان بود. او همچنین احمد خورشید سوار ، مشاور فناوری جدید با سابقه در رادیو و تلویزیون را به منظور افزایش ظرفیت راه اندازی استخدام کرد.

جرقامی همچنین به پروژه نوسازی دفتر وزیر ارتباطات اشاره کرد که قرار بود جهرمی آن را قبل از پایان مأموریت خود در این وزارتخانه به اتمام برساند ، اما این وعده عملی نشده و ساختمان تخریب شده است ، مکانی در تاریخ سیاسی ایران. این مهم است ، در حال رشد است.

در آگوست سال جاری ، حجت نظری ، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ، در اظهار نظری که هنوز وزیر ارتباطات بود ، به طور علنی در مورد وضعیت خانه تاریخی تاریخی مستوفی الملک اظهار نظر کرد. در محله سنگلج تهران: متعلق به میرزا یوسف مستوفی الملک و پسرش میرزا حسن مستوفی ملک است که در فهرست آثار ملی کشور به شماره 1505 در تاریخ 2 مه 1977 فهرست شده است. در دهه 70 ، شرکت پستی این بنای تاریخی را به قصد تبدیل آن به موزه خریداری کرد ، اما تقریباً سه دهه است که این عمارت متروکه شده و به دلیل عدم رسیدگی وضعیت آن بدتر از روز گذشته است. به

نظری همچنین گفت: در 17 دسامبر 2017 ، در آغاز پنجمین دوره شورای شهر تهران و سی و ششمین جلسه شورای شهر ، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد وضعیت این ساختمان هشدار دادم. به در پی اظهارات و انتقادات فعالان میراث فرهنگی در فضای مجازی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مرمت ساختمان را پیگیری کرد و همچنین نشستی با کارشناسان و روزنامه نگاران حوزه میراث فرهنگی برگزار کرد. در این جلسه آقای آذری جهرمی قول مرمت و مرمت این بنای تاریخی را داد اما متأسفانه تا به امروز که در آخرین روزهای تصدی خود در این وزارتخانه به سر می برد ، هیچ اتفاق خاصی در مورد این بنا نیفتاده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل