نماد سایت ماه نیوز

وزیر حمل و نقل انگلیس: مردم در صف های بنزین عادی رفتار کنند

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس ، کمک های بلاعوض کشتی هاوزیر حمل و نقل انگلیس امروز از افرادی که در صف بنزین ایستاده اند خواست هنگام خرید بنزین رفتار عادی کنند.

وی افزود بنزین هیچ کمبودی ندارد و دولت در تلاش است تا محدودیت های رانندگان برای دریافت سوخت در پمپ بنزین ها را برطرف کند.


وزیر حمل و نقل انگلستان

در روزهای اخیر ، صف های طولانی خودروها در جایگاه های بنزین در انگلستان مشاهده شده است ، زمانی که شرکت های نفتی اعلام کردند با کمبود راننده برای ارسال سوخت از پالایشگاه ها به جایگاه ها روبرو هستند.

وزیر حمل و نقل انگلیس به اسکای نیوز گفت: “ما کمبود سوخت نداریم … مهم است.” اکثر نکته این است که مردم طبق معمول به کار خود ادامه می دهند و اتومبیل های خود را به طور عادی پر می کنند. در نتیجه ، ما دیگر خط نخواهیم داشت و هیچ کمبود شرایطی وجود نخواهد داشت ».

به گفته فارس ، در انگلستان ، ماه هاست که یک بحران تدارکات جدی در جریان است. این بحران یکی از پیامدهای مختلف است انتخاب کنید و این عمدتا به دلیل کمبود حمل کننده بار است: در این مورد ، کامیون ها سوخت کافی دارند رساندن سوخت برای همه توزیع کنندگان در دسترس نیست.

بحران انرژی در بریتانیا نیز به حدی شدید شده است که در چند دهه گذشته بی سابقه بوده است. عوامل متعددی منجر به افزایش شدید هزینه حامل های انرژی در انگلستان شده و تامین کنندگان با مشکلات عمده ای روبرو هستند.

از سوی دیگر تولیدکنندگان گوشت در بریتانیا اکنون قربانی افزایش قیمت گاز در این کشور شده اند.

گاز دی اکسید کربن یکی از محصولاتی است که علاوه بر تولید کودهای شیمیایی تولید می شود و در هنگام کشتار حیوانات در کشتارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کنندگان گوشت همچنین از دی اکسید کربن در بسته بندی این غذاها و همچنین نوشیدنی ها استفاده می کنند تا عمر مفید آنها افزایش یابد.

انتهای، آخر پیام /


خروج از نسخه موبایل