نماد سایت ماه نیوز

پخش عمده لوازم جانبی موبایل ضایعاتی

گاهی اوقات یک اسپیکر برای یک محیط کافی نیست. بلندگو های رایانهای سیمی، برای تنظیم دسک تاپ ایده آل هستند، درحالی که بلندگو های بی سیم مناسب کسانی هستند که قابلیت حمل آسان را برای اسپیکر خود ترجیح میدهند. پاوربانک هایی با پشتیبانی از استانداردهای Quick Charge و Power Delivery و البته توان مناسب درگاه خورجی (عموما بالای ۱۵ وات یا ۱۸ وات) در این دسته قرار میگیرند. سیستم چند فروشگاهی مبیت علاوه بر ایجاد محیطی مناسب برای خرید کالا، به فروشندگان نیز این امکان را می دهد تا در هر نقطه از ایران کالای خود را در این فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند. پاور بانک را میتوانید به شارژر دیواری وصل کرده و از آن برای شارژ باتری لپ تاپ خود هم استفاده کنید. ظرفیت واقعی پاور بانکها در حقیقت مشخص کننده آن است که چندبار میتوان گوشی خود را با آن شارژ کنید. Ah به معنای میلی آمپر ساعت بوده و بهعنوان واحد اندازهگیری پاور بانکها استفاده میشود. برای باتریهای قابل شارژ همانند پاور بانکها، میلی آمپر ساعت میتواند نشانی برای میزان انرژی موجود در آن و تعداد دفعاتی است که میتواند یک مدل خاص از گوشی را شارژ کند. این موضوع زمانی بیشتر اذیت میکند که به پریز دیواری هم برای شارژ دستگاه خود دسترسی نداشته باشید.

علاوه بر آن، داشتن قابلیت شارژ ایمن به شما کمک میکند تا با خیال راحت پاوربانکهای خود را به منبع تغذیههای متفاوت وصل کنید. از کجا بفهمیم که پاور بانک از شارژ سریع پشتیبانی میکند؟ پاور بانک بهعنوان شارژر گوشی، تبلت، اسپیکر و حتی لپ تاپ قابل استفاده است. او همراه با خود یک شارژر پرتابل هم بههمراه داشته و بهدلیل دمای سردی که عمر باتری تجهیزات آنها را به خطر میانداخت، مجبور شدند که از یک پاور بانک استفاده کنند. موس، کابل شارژر و هدفون های شرکت (TSCO/تسکو) از محبوبیت بالایی برخودار هستند و جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت قرار می گیرند. هیچ اهمیت ندارد که قیمت اسپیکر شما چقدر بالا و کیفیت صدای آن چقدر عالی باشد؛ اگر مساحت بالایی از سطوح صاف و سخت در محیط شما وجود داشته باشد که صدا را منعکس کنند، سبب تغییر و غیرطبیعی شدن کیفیت صدا میشوند. هر باتری که میلی آمپر ساعت بالایی داشته باشد، قدرت و عمر آن هم بیشتر خواهد بود. یکی از ویژگیهایی که بلندگوی شیپوری دارد، ایجاد صدای بسیار بالا است که شما میتوانید از آن برای اعلام خبر یا موضوع دیگری استفاده کنید. این چوب های سلفی از مواد با کیفیت خوب برای ارائه استحکام و قابلیت اتصال بلوتوث، ساخته شده است.

پاور بانک ها دارای اشکال و اندازههای مختلفی هستند، برخی از آنها علاوه بر شارژ الکترونیکی دستگاه شما، چند کاربر دیگر را نیز ارائه میدهند. از جمله آنها میتوانیم به پاور بانک اعتباری، پاور بانک وایرلس، پاور بانک مخصوص چراغ قوه و همچنین پاور بانک خورشیدی اشاره کنیم. از آنجا بود که اولین پاور بانک توسط انسان مورد استفاده قرار گرفت. ما در فروشگاه سورس کامپیوتر تنوع وسیعی از اسپیکرها را در اختیار شما قرار دادهایم که در بازههای قیمتی مختلفی قرار گرفتهاند. در اینجا هر اطلاعاتی را که پیش از خرید اسپیکر نیاز داشتید در اختیار شما قرار دادیم. امروزه، طرحهای بسیار پیچیدهتر و جمعوجورتری در بازار وجود دارند که با عمر باتری بسیار بالاتر در اختیار شما قرار میگیرند. آنها را میتوانید در جیب خود قرار داده یا حتی گزینههایی با ظرفیتهای بالاتر را داشته باشید. اکثر پاور بانکهای مدرن، میتوانند قبل از اتمام باتری در کف دست شما قرار گرفته و امکان شارژ گوشیهای هوشمند را فراهم کنند.

اسپیکرهایی که با برق شهری کار می کنند با اسپیکرهایی که از کابل USB برای تامین برق خود استفاده می کنند از نظر قیمت تفاوت خواهند داشت. پاوربانکها برای تامین برق قابل حمل برای شارژ باتری مانند تلفنهای همراه و سایر موارد مشابه که دارای رابط USB هستند استفاده میشود. او که موسس شرکت پیسن چین است، یک تیم اعزامی به قطب جنوب برداشته و با دوربین فیلمبرداری و سایر دستگاههای خود، به این منطقه سفر کرد. تاج و تخت به پسر ۱۹ ساله او ظاهر شاه که آخرین پادشاه افغانستان گردید، سپرده شد. اگر قصد خرید اسپیکر قابل حمل یا بی سیم را دارید، باید به ظرفیت باتری آن توجه ویژهای داشته باشید. از این مرحله به بعد میتوانید لیست مشخصه های فنی را پر نمایید تا به صورت کاملا دقیق دریابید که کدام یک از قابلیت ها را ابدا نیازی ندارید و میدانید که با حذف آن ها چه کمک بزرگی به مصرف بهینه بودجه اختصاص یافته به این خرید کردهاید. لیست قیمت موبایل و لوازم جانبی با نامهای تجاری مختلف را میتوانید از پلتفرمهای آنلاینی چون ویترین نت دریافت کنید. شرکت فناوری چینی میباشد که دفاتری در سیاتل واشنگتن و شنزن دارد و به طراحی توسعه و فروش لوازم الکتریکی مصرفی مشغول است .

https://khademitech.com/product-category/محصولات/موبایل/

خروج از نسخه موبایل