نماد سایت ماه نیوز

پرسپولیس در اندیشه چیدن بال قوی سپید/ شاگردان گل محمدی در مرداب انزلی غرق می شوند؟

لیگ برتر فوتبال

بندرانزلی و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس فردا از ساعت 17 دیدار هفته دهم خود در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار می کنند.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که صندلی های خالی دو تیم مانع از برگزاری یک جدال جذاب و دیدنی مانند دیدارهای قبلی قرمزها در پایتخت و سرخپوشان قوی در انزلی شود.سربازان مازیار زارع است. پرسپولیس با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با یک بازی کمتر و 5 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

روی کاغذ می توان برتری پرسپولیس را بسیار محتمل دانست، اما ارائه ملوان و اتفاقات غیرقابل پیش بینی این شانس را به سرخپوشان می دهد تا پس از تراکتور، دومین تیمی باشند که شکست 3 امتیازی را به قهرمان برتر واگذار می کند. لیگ برای پنج بار متوالی. کار بزرگ این تیم با تنها یک پیروزی در 8 بازی بسیار دور است، به خصوص اینکه پرسپولیس پس از ناکامی مقابل تراکتورسازی و سپاهان مقابل خانم رفسنجان پیروز شد و به لیگ برتر بازگشت. از سوی دیگر پرسپولیس برای تداوم رهبری باید به پیروزی برسد چرا که با امتیاز برابر و گل کمتر در رده دوم ایستاده و رقیب سنتی است.

21 فروردین 1395 در چارچوب دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر، آخرین دیدار دو تیم برگزار شد که با برتری پرسپولیس به پایان رسید و 2386 روز بعد دو تیم به تساوی رسیدند. کمال پهش نیا و امید عالیشاه تنها بازیکنانی هستند که از آن بازی در ترکیب سرخپوشان پایتخت باقی مانده اند و فرصت حضور دوباره به میدان را دارند. از سوی دیگر حضور مازیار زارع در کسوت ملوان سرمربی مقابل پرسپولیس بر جذابیت بصری این دیدار می افزاید، بازیکنی که پیش از این در قرمزهای تهران بازی کرده و مقابل ملوان گلزنی کرده است.

اکبر ایمانی در این بازی در ترکیب پرسپولیس غایب است و حمید پاکدیل و میلاد سیرلک نیز در این بازی از ترکیب پرسپولیس غایب هستند. نتیجه این بازی برای سایر مدعیان قهرمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آنها کاندیدای توقف پرسپولیس مقابل ملوان هستند.

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل