پرفروش ترین ویپ ها

ویژگی های بهترین برند ویپ

اگر در فکر خرید کویل پاد جدید هستید و انتخاب بهترین ویپ برایتان سخت است، باید بدانید که انواع بسیار زیادی از ویپ‌ها در برندهای مختلفی تولید شده است. آشنایی با بهترین برندهای ویپ که در اینجا معرفی شد، انتخاب را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. باتری، اندازه، طراحی، قدرت بخار و مقاومت در برابر ضربه از ویژگی‌هایی هستند که در هنگام خرید بهترین ویپ باید به آن‌ها توجه کنید.

اگر مدتی است که یک مدل جدید ویپ نخریده اید، باید بدانید که آخرین مدل‌های ویپ به طور قابل توجهی تغییر کرده‌اند. اینوکین EZ یکی از جدیدترین مدل های برند اینوکین است که با قابلیت بخار فوق العاده و استفاده از جریان متناوب به جای انتقال جریان برق مستقیم، به شما امکان کنترل بهتر را خواهد داد. بدین صورت که می توانید طعم و تولید بخار در این مدل قابل تنظیم است.
هنگام خرید ویپ حتما معروف ترین برندها را خریداری کنید.

بهترین برند ویپ در جهان

انتخاب بهترین ویپ برای بسته به ترجیح شخصی تان متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برند Vaporesso نه تنها یک برند با کیفیت عالی است؛ بلکه ویژگی هایی همچون قابلیت حمل آسان، باتری داخلی پرقدرت و با کویل با مقاومت بالا نیز دارد. برند Smok که احتمالاً محبوب ترین و ویپ موجود در بازار است. عطر و طعم بسیار عالی مایع ویپ در کنار قابلیت حمل آسان و قدرت بخار بالا از ویژگی‎‌های این برند ویپ است.

بهتر است خیلی سراغ حاشیه ها نرویم و یک راست برویم سر اصل مطلب و این سه گروه را بررسی کنیم.

۱) ویپ ها:

دستگاه هایی هستند که از یک بخش به نام بدنه یا اصطلاحا ماد، باتری داخلی یا ۱ یا ۲ عدد باتری خارجی و اتومایزر تشکیل می شوند. در گروه ویپینگ MTL یا دهان به ریه قرار دارند، با جویس ها سازگارند و حجم بخار بسیار زیادی دارند. از آنجایی که محل اتصال اتومایزر به بدنه ویپ ها کانتور ۵۱۰ است بسته به مدل ویپ می توانید از چند مدل اتومایزر روی دستگاه خود استفاده کنید. هم چنین روی بدنه دستگاه های ویپ معمولا یک دکمه برای کام گرفتن و دو یا یه دکمه برای اعمال تنظیمات وجود دارد. این دکمه ها امکان شخصی سازی دستگاه را برای تان فراهم می کنند.

۲) پادسیستم ها:

دستگاه های جمع و جور و کوچکی هستند که معولا با کارتریج های یکپارچه یا کویل و کارتریج کار می کنند و دارای یک بدنه یا ماد با باتری داخلی هستند.در گروه ویپینگ DTL یا مستقیم به ریه قرار دارند و با سالت نیکوتین ها سازگارند. حجم بخار نسبتا کمی دارند و نیکوتین بیشتری را منتقل می کنند و اکثر دکمه ای برای کام گیری ندارند و به صورت اتوماتیک این امکان را در اختیار شما قرار می دهند.

۳) پاد ماد ها:

دستگاه های پاد ماد همانطور که از اسمشان هم مشخص است هم می توانند به عنوان ویپ و هم به عنوان پادسیستم کارایی داشته باشند. این دستگاه های دوکاره معمولا با کارتریج و کویل سازگارند و هم با جویس ها و سالت نیکوتین ها. از یک بدنه یا ماد و باتری داخلی (در برخی مدل ها باتری خارجی) و کارتریج ساخته شدند و همانند ویپ ها دارای دکمه برای فایر و اعمال تنظیمات هستند.

دستگاه های ویپ چطور کار می کنند؟

باتری تعبیه شده در دستگاه های ویپ به محض فشردن دکمه فایر انرژی لازم برای گرم شدن المنت داخل کویل اتومایزر را تولید می کنند و اتومایزر هم پس از گم شدن مایع جویسی که داخل مخزن شان وجود دارد را به بخار تبدیل می نمایند. ویپ ها همانطور که گفتیم به دلیل داشتن امکان تغییر تنظیمات این اجازه را به شما می دهند میزان وات خروجی را کنترل کنید.