نماد سایت ماه نیوز

پلان ۲۱۰ میلیارد یورویی برای حذف سوختهای فسیلی روسیه

کمیسیون اروپا برنامه ای 2 میلیاردی را برای پایان دادن به واردات سوخت های فسیلی روسیه در سال گذشته و استفاده از این طرح برای تسریع انتقال به انرژی سبز اعلام کرده است.

به گزارش ماه نیوز، حمله نظامی روسیه به اوکراین، ناظران اتحادیه اروپا را برانگیخته است و ناظران اتحادیه اروپا در مورد سیاست تامین این کشور و سیاست انرژی این کشور ابراز نگرانی کرده اند. روسیه 9 درصد گاز و 2 درصد نفت مورد نیاز خود را تامین می کند و کشورهای عضو اتحادیه اروپا هنوز نمی توانند درباره تحریم پیشنهادی نفت به توافق برسند.

بروکسل طرحی سه جانبه برای آزادسازی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در رابطه با سوخت‌های فسیلی روسیه پیشنهاد کرده است: افزایش واردات گاز غیرروسی، تامین انرژی تجدیدپذیر و کاوش در صرفه‌جویی بیشتر در انرژی.

این اقدامات شامل ترکیبی از قوانین اتحادیه اروپا، پیشنهادها و توصیه‌های غیر الزام آور به دولت‌ها می‌شود؛ اعضای این بلوک که به شدت مسئول سیاست‌های انرژی ملی خود هستند.

بروکسل منتظر این پیشنهادات است که علاوه بر هزینه هایی که برای پاسخگویی به بلوک آب و هوایی لازم است، به 210 3 میلیارد سرمایه گذاری در سال و 301 میلیارد در سال نیاز دارد. در نهایت، این سرمایه گذاری های پرهزینه باعث کاهش واردات سوخت های فسیلی به اروپا خواهد شد.

اورسولا فون فیبی، رئیس کمیسیون اروپا، در بیانیه‌ای گفت: «طرح مجدد اتحادیه اروپا» «به ما کمک می‌کند در انرژی بیشتر صرفه‌جویی کنیم، در مصرف سوخت‌های فسیلی صرفه‌جویی کنیم و مهم‌تر از آن، مصرف سوخت را کاهش دهیم.» بیایید سرمایه‌گذاری را در این زمینه آغاز کنیم. یک مقیاس جدید

این سرمایه گذاری ها شامل 862 میلیارد برای انرژی های تجدیدپذیر و 272 میلیارد برای زیرساخت های هیدروژنی، 292 میلیارد برای شبکه های برق و 562 میلیارد برای صرفه جویی در انرژی و پمپ های گرمایشی است.

کمیسیون اروپا اعلام کرده است که برخی از سرمایه‌گذاری‌ها در سوخت‌های فسیلی در دست ساخت شامل ۱۰۲ میلیارد برای پروژه گاز طبیعی و گاز مایع گاز طبیعی و ۲ میلیارد برای نفت در کشورهای اروپای مرکزی و شرقی است که محصور در خشکی و غیرقابل دسترس برای روسیه هستند. اهداف

حامیان پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. کمیسیون اروپا می گوید که زیرساخت گاز جدید باید تغییر کند تا بتوان هیدروژن را در آینده تجدید کرد.

بر اساس گزارش رویترز، بروکسل از کشورها می خواهد از این اقدامات برای احیای مجدد استفاده کنند؛ اتحادیه اروپا که شامل بیش از 2 میلیارد یورو است، تامین مالی نشده است. کمیسیون اروپا همچنین مجوزهای کربن بیشتری را در دو سال آینده به فروش خواهد رساند و تا سقف 2 میلیارد یورو ارائه خواهد کرد. برخی از تحلیلگران هشدار داده اند که چنین اقدامی باعث کاهش قیمت کربن و تغییر در قیمت انرژی های کم انرژی می شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل