نماد سایت ماه نیوز

چهاردهمین نمایشگاه نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در اراک برگزار شد

ماه نیوز/ مرکز استاندار اتحادیه گفت: چهاردهمین نمایشگاه ویژه نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه ویژه دام، طیور، شیلات، آبزی پروری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مرکز افتتاح شد. استان.

فرزاد مخلص الائمه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مارکز گفت: امروز اولین روز حضور شرکت های فعال در حوزه کشاورزی و خدمات کشاورزی است. نمایشگاه بین المللی در استان مرکزی اراک. در این نمایشگاه حدود 51 شرکت و سازمان حضور دارند و تا 26 آذر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تعدادی از شرکت های خارج از کشور، برخی در داخل استان و تعدادی شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور داشته اند و محصولات خوبی در زمینه های صنعتی، مکمل ها، کود و … ارائه کرده اند.

استاندار مرکزی با دعوت از کارگران کشاورزی برای بازدید از این نمایشگاه گفت: برخی از شرکت های غیربومی در صورت تمایل می توانند در استان مرکزی سرمایه گذاری کنند و در تلاش هستیم این مسیر سرمایه گذاری را در استان فراهم کنیم.

مخلص الائمه گفت: کشاورزی در کنار صنعت و خدمات نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کشور دارد و اگر بخواهیم بخش ناکارآمد نفت را از بین ببریم باید برخلاف برخی انتظارات این بخش ها به ویژه کشاورزی را فعال کنیم. ” استان مرکزی با وجود صنعت، قطب کشاورزی کشور نیز هست و این استان پتانسیل خوبی دارد که نیاز به بهره وری بیشتر دارد.

وی ادامه داد: از پتانسیل این نمایش می توان برای ارتقای امنیت غذایی کشور، بهره وری و بهره وری در اشتغال استفاده کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل