نماد سایت ماه نیوز

کی روش با تیم ملی موفق شود پیشنهادات بهتری دریافت می کند/ در جام جهانی تیم بهتری می شویم

درخشان در گفتگو با آنا

کارشناس فوتبل گفت: کارلوس کی روش با درخشش تیم ملی ایران در جام جهانی بازی می کند، آینده تضمین شده است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره جدیت کارلوس کی روش در تمرین تیم ملی فوتبال و اینکه این مربی با تیم ملی مانند بازیکنانی رفتار می کند که همه قرار است بازی کنند، گفت: در جام جهانی معنی کلمه مربی حرفه ای کاملا فهمیده شده و بهترین مثال برای مربیانی است که می خواهند در سطح حرفه ای و عالی مربیگری کنند. کی روش مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفته و در عین حال که درگیر تمام امور مربوط به تیمش است، در هر قسمتی که به آنها دستور داده از دستیارانش نیز به خوبی استفاده می کند. او می داند که باید تمام نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد و حتی در قسمت هایی که تیمش شرایط خوبی دارد، شاگردانش را هم پرورش می دهد. در بحث حرفه ای باید تا جایی که می توانید خود را تقویت کنید زیرا رقبا نیز خود را به بهترین شکل آماده می کنند و بهترین عملکرد خود را نشان می دهند.

او در مورد این واقعیت گفت که کیروش به همه دانش آموزان خود به همان شیوه نگاه می کند: मस सरडर आश बारजरिन आद डर जाम जानी 2022 قطr ا. احتمال از دست دادن بازیکن یا سایر بازیکنان کم نیست. البته همه علاقه مندان به تیم ملی باید قدرت همه بازیکنان را داشته باشند اما در فوتبال حرفه ای مصدومیت یکی از مشکلات اجتناب ناپذیر است و باید راهکارهای مقابله با آن در دسترس باشد. اگر سایر بازیکنان را در آستانه جام جهانی از دست بدهیم، نمی توانیم بازیکن جایگزین را از کارخانه بگیریم و باید از این به بعد نفرات را برای همه پست ها آماده کنیم تا در صورت مصدومیت هر یک از ستاره های تیم ملی. ، جایگزین مناسبی برای آنها داریم.

این کارشناس فوتبال با اشاره به این موضوع که موفقیت تیم ملی ایران عنوان کرد: اعتبار روش به درخشش تیم ملی بستگی دارد و او بهتر از هرکسی می داند که اگر بتواند در جام جهانی نتیجه بگیرد. qatar ইদ্দীপালি ক্স্ব্দ কন্দ ক্দ্যান ক্র্যান ক্র্শা স্র্যে তিমি ম্লিল মিয্র্ত মিয্র্ত মিয্র্ত کی روش به دنبال بازنشستگی نیست و مخالف بازنشستگی است. به همین دلیل او از برنامه ریزی تا اجرای کامل برنامه به کار خود در همه زمینه ها ادامه می دهد و می خواهد تیم نسبت به مسابقات انتخابی که فیفا در معتبرترین مسابقات برگزار می کند، آمادگی بیشتری داشته باشد. و با هیچ بازیکنی زاویه نخواهد داشت زیرا فلسفه مربیگری حرفه ای با این موارد بیگانه است و کارها را به گونه ای پیش می برد که کل تیم با تمام وجود سعی می کند در جهت یک هدف واحد گام بردارد. موفقیت تجاری

درخشان بخت موفقیت های تیم ملی ایران را بیشتر از ادوار گذشته جام جهانی دانست و تاکید کرد: در جام جهانی تیم آسانی وجود ندارد و بنابراین نباید به نام تیم های حاضر در گروه خود نسبت به جام جهانی توجه کنیم. دوره های قبل تلاش هایی که برای موفقیت تیم ملی انجام می شود و پیشرفت هایی که در عملکرد و کیفیت تیم ملی می بینیم نشان می دهد که توانایی کسب نتایج بهتر در جام جهانی 2022 قطر را داریم. پیش بینی درست نیست اما این توانایی برای تبدیل شدن به تیم بهتر در جام جهانی وجود دارد.

انتهای پیام/4048/

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل